دانش آموزان امروز در 1400 مدرسه قم مورد هدف جامعه جهاد تبیین/ بزرگداشت شهدا هستند.


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908110

ملکی نژاد با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در هزار و 400 مدرسه قم گفت: امروز دانش آموزان هدف جهاد هستند و باید تجربیات جنگ تحمیلی و ابعاد دشمنی آمریکا را به دانش آموزان بازگو کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم فردا حسن مالکی نژاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری اداره کل آموزش و پرورش استان قم که در مدارس استان قم در سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: خاطرات دانش آموزی است. شهدا یکی از فعالیت های کنگره ملی شهدای استان قم که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) در تمامی مدارس استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این یادواره برای آماده سازی دانش آموزان برای آخرین اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان قم است.

مشاور فرهنگی کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به اینکه برگزاری همزمان این مراسم دارای مزایا و معایبی است، خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن همه مدارس و یاد و خاطره شهدا به صورت یکپارچه امری پسندیده است. و رویداد موثر این اتفاق روزی به فضای قم می انجامد و مدارس بوی شهدا می دهد.

وی افزود: ما نمی توانیم پیام شهدا را یک روزه برسانیم، در نتیجه یادواره ها باید نقطه شروع این انتقال باشد و در طول سال پیگیری شود.

ملکی نژاد با بیان اینکه راه های مختلفی برای رساندن پیام شهدا وجود دارد، تصریح کرد: یکی از راه حل های اصلی استفاده از هنر است چرا که هنر تاثیر زیادی بر مخاطبان خود دارد.

مشاور فرهنگی کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به اینکه دانش آموزان جامعه هدف هدف جهاد تبیینی هستند، یادآور شد: باید تجربه جنگ تحمیلی و ابعاد دشمنی آمریکا را برای دانشجویان بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه باید سیر و تاریخ انقلاب را برای دانش آموزان تبیین کنیم، ابراز داشت: این انقلاب حرکت کرده و به راه خود ادامه خواهد داد و قطعا به قیام حضرت خوجت (عج) می انجامد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید