امروز ایران از وابستگی دوران پهلوی در انقلاب اسلامی به خودکفایی رسیده است.

ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804455

حجت الاسلام آذرشیب گفت: با بررسی عمق این موضوع و هدف این حجم از تحریم ها می توان دریافت که هدف دشمن تنها جلوگیری از پیشروی ایران اسلامی در عرصه های مختلف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسینعلی آذرشیب رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در رابطه با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در گفت و گو با صبح توس با تبریک این ایام گفت: وی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بسیاری از عرصه ها پیشرفت های چشمگیری داشته است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز برای کشور، نظام و مردم ما عزت و عزت بخشیده است، گفت: امروز در بسیاری از مسائل و مسائل دنیا، نظر و رویکرد جمهوری اسلامی ایران به عنوان گذشته در دوران پهلوی برعکس بود و این شاه بود که دستورات بیگانگان را پذیرفت و به کشور و مردم تحمیل کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رشت با مقایسه وضعیت کشور در دوره تاگوت و اکنون گفت: در گذشته متأسفانه در بسیاری از حوزه ها با غرب ارتباط داشتیم و با بیگانگان ارتباط داشتیم. شاید ما تجهیزات نظامی داشتیم اما مجبور بودیم آن را با قیمت های بالا بخریم و از طرف دیگر نحوه استفاده و کار با آن را بلد نبودیم و دانش و علم را به ما یاد نمی دادند. این کار را انجام دهیم و امروز در عرصه نظامی پیشرفت هایی داشته ایم که این امر باعث حیرت دشمن شد و این به خاطر وجود انقلاب اسلامی در ایران بود.

حجت الاسلام آذرشیب با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز وابستگی در عرصه های مختلف را رها کرده و به تولید و خودکفایی روی آورده است، یادآور شد: امروز ایشان در مسائل مختلف از جمله پزشکی واکسن، ما امروز در حوزه انرژی هسته ای کارهای بزرگی انجام داده اند. ما در این بخش در صدر کشورهای پیشرفته هستیم.امروزه لوازم خانگی ایران به خودکفایی رسیده است که همه این جوایز به دلیل وجود انقلاب و اتکا به توان داخلی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز کشور ما شرایط و مشکلاتی را پشت سر می گذارد که دشمنان برای ایجاد نارضایتی دنبال و هزینه آن را پرداخته اند، گفت: البته دشمن پیشرفت ما را ندیده و نخواهد دید. در تاریخ بشریت بی سابقه است که دشمن امروز علیه مردم ما اعمال می کند. در مناطق مختلف.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رشت ادامه داد: امروز همه ما به عنوان یک فرد در ایران باید برای روشنگری اهداف دشمن تلاش کنیم و برای آبادانی وطن دست دراز کنیم و انشاءالله دشمن سازی کنیم، ناامیدتر از گذشته. . “ما می خواهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید