حاصل فعالیت های حفاظتی مقدس منشأ تحول معنوی در همه ابعاد است


ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890700

محالث الائمه گفت: حاصل فعالیت های حراست مقدس باید تحول معنوی در همه ابعاد باشد و از همه توان و توانایی ها برای برگزاری باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ فرزاد محصول الائمه استاندار استان مرکزی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت های ملی حفاظت و مقاومت در استان مرکزی گفت: حراست از گنجینه گرانبها و ذخیره معنوی ملت ایران است و این شفا و نسخه مؤثر آن برای دوره ها و شرایط دیگر قابل استفاده است و باید برای نسل بعدی باشد.» باید به جوانان توضیح داد.

مخلص الائمه گفت: نسل جوان باید از فرهنگ پاسداری بهره مند شود و خلاقیت و ابتکار در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه عموم مردم مخاطب اصلی برنامه های دفاع مقدس هستند باید به جوانان نیز توجه بیشتری شود زیرا دشمنان در این راستا برنامه ریزی کرده اند.

استاندار مرکزی یادآور شد: حاصل فعالیت های دفاع مقدس باید تحول معنوی در همه ابعاد باشد و برای برگزاری باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس از همه توان و توانایی ها استفاده شود.

وی افزود: همزمانی ایام اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید از آن به خوبی استفاده کرد.

محالث الائمه گفت: با توجه به بازگشایی مدارس در سال جاری پس از گذشت دو سال از بیماری کرونا و رویکردهای گذشته، نیازمند نگاهی متفاوت به هفته دفاع مقدس هستیم و مدارس باید از همان ابتدا رنگ فرهنگ ایثار و شهادت را به خود بگیرند. اول سال نو.

وی گفت: استان مرکزی آمادگی کامل برای اجرای برنامه هفته دفاع مقدس را دارد و شهرستان ها نیز باید در این زمینه آمادگی کامل داشته باشند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به تجربه قبلی برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با رویکردهای مختلف در اقصی نقاط استان ضروری است و مسیر پیاده روی امیرکبیر ظرفیت مناسبی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شهرداری اراک باید بهتر از این ظرفیت استفاده کنید

محلاس الائمه گفت: لازم است دانشگاه های استان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اقدامات ویژه ای انجام دهند نه صرفا چاپ بنر و پوستر.

استلندر مرکزی افزود: ایجاد رقابت بین مساجد و کانون های فرهنگی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت مهم است و اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی باید رویکرد مسجد محوری را بیشتر مدنظر قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: از اقدامات مسئولین استانی در حوزه فعالیت های دفاع مقدس قدردانی می شود و آموزش و پرورش در این هفته نقش ویژه ای دارد و باید از مدارس و مراکز آموزشی حمایت شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید