مردم تاوان اعتماد معنوی به غرب را با کوچک کردن توده های خود می پردازند/ رونق تولید با اقتصاد مقاومتی حاصل می شود.

ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790785

سجاد مکرمی گفت: مردم تاوان اعتماد به غرب را با کوچک کردن سفره های خود پرداخته اند و دولت روحانی باید پاسخگو باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: مردم با کوچک کردن سفره های خود بهای اعتماد به غرب را پرداخته اند و دولت روحانی باید پاسخگو باشد.

سجاد مکرمی ادامه داد: دولت اصلی با تکیه بر توان و اقتدار داخلی خود توانست در 100 روز اول خدمت، کارنامه درخشانی را به ثبت برساند و اعتماد عمومی را به مردم بازگرداند.

وی افزود: در دولت قبل حتی در زمینه تهیه واکسن و واکسیناسیون عمومی نیز مشکل داشتیم اما به یکباره در دولت سیزدهم با حاکمیت جهادی و اعتماد به توان داخلی شاهد ظهور و سقوط این ویروس بودیم.

مکرمی تصریح کرد: برخورد نادرست دولت در هشت سال گذشته و اعتماد بالای دولت به غرب، هزینه های سرسام آوری را از هر لحاظ برای کشور به همراه داشته است.

این کارشناس ادامه داد: اگر از توانمندی های جوانان انقلابی، متعهد، متخصص، توانمند، جهادگر، مطالبه گر و پرتلاش استفاده شود، کشور بن بست نخواهد داشت.

وی رمز حل مشکلات سرمایه‌گذاری نخبگان و استفاده از ایده‌های آن‌ها را «ضعف اقتصادی امروز» نتیجه اعتماد به استکبار و کمبود توان علمی کشور دانست.

مکرمی گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی با تاکید بر رونق تولید محقق می شود و امیدواریم این مهم با مشارکت و حمایت بخش های دولتی و خصوصی محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید