بازگشایی مرز تمرچین به روی زائران اربعین منشأ تحول فرهنگی و اقتصادی خواهد بود


ساعت: 14:27
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895335

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بازگشایی مرز تمرچین برای زائران اربعین امام حسین (ع) منشأ تحولات فرهنگی و اقتصادی آذربایجان غربی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آروم نیوز، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در جلسه ستاد اربعین حسینی و ستاد اربعین در میاندوآب گفت: با توجه به فرارسیدن ایام پیاده روی اربعین حسینی و قرار گرفتن میاندوآب در مسیر زائران اربعین، اقدامات لازم از سوی سازمان اربعین انجام شود. متولیان..

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: ایجاد محیط در داخل و خارج شهر، آماده سازی ورودی های شهر، برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب های اربعین حسینی از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب روز اربعین حسینی در سطح شهرستان، بیان کرد: در این زمینه نیز لازم است ویژه برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین در سطح شهرستان اجرا شود.

فرج زاده تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز آماده همکاری با ادارات و متولیان امر در برگزاری مراسم است.

وی همچنین به بازگشایی مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: بازگشایی مرز تمرچین برای زائران اربعین امام حسین (ع) منشأ تحول فرهنگی و اقتصادی برای آذربایجان غربی خواهد بود. .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: در این زمینه نیز لازم است با ایجاد فضاهای مناسب برای ورود و خروج شهرستان به مرز تمرچین از زائران پذیرایی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید