نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران بهترین نظام قضایی دنیاست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز در دیدار با مسئولان قوه قضائیه استان مرکزی ضمن تبریک هفته دادگستری اراک گفت: قانون اساسی کانون محبت مستضعفان و شمشیر بر مفسدان و ظالمان است.

دری نجف آبادی گفت: به برکت ولایت فقیه در انقلاب برکات زیادی نصیب ملت ایران و ملت های مسلمان شده است و یکی از مهم ترین شاخه های ولایت فقیه شعبه کاداست.

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم باور نداشتند که خداوند این پیروزی بزرگ را نصیب مردم کند، اما لطف خداوند شامل حال مردم شد و امروز همه باید قدردان این انقلاب باشند، زیرا به برکت انقلاب دستاوردهای بسیاری حاصل شده است. دستاوردهای انقلاب اشتباهی نابخشودنی است.

امام جمعه اراک گفت: قوه قضاییه در دوران انقلاب اسلامی امید را در دل مردم زنده کرده و امروز پس از 43 سال از انقلاب به کانون امید و دلگرمی مردم تبدیل شده است.

سخنگوی مقام معظم رهبری در استان مرکزی گفت: نظام قضایی جمهوری اسلامی با پشت سر گذاشتن بیش از 200 کشور برتر دنیاست و در الگوسازی بسیار موفق است و باید الگوی کشورهای مسلمان و روز جهانی باشد.

دری نجف آبادی گفت: همچنین به برکت انقلاب اسلامی نظام قضایی کشور باید برای 60 کشور مسلمان و سایر کشورهای منطقه قابل توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه الگوی قوه قضائیه نباید در شعار و سخنرانی باشد، بلکه در عرصه عمل، قوه قضائیه و روابط قضایی، جمهوری اسلامی همیشه باید کارنامه درخشانی داشته باشد، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه آخرین امید است و باید عملیات انجام دهد. خوب و پرداخت تا مردم از حقوق خود استفاده کنند و عدالت را به نحو احسن اجرا کنند.

سخنگوی ولی فقیه استان مرکزی گفت: از دستگاه قضایی استان مرکزی انتظار می رود در برنامه هفتم نمونه و الگویی برای برخورد با شیاطین و عوامل نفوذی باشد.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه احقاق حقوق بشر و عدالت در همه بخش ها یکی از رسالت های قوه قضائیه است، افزود: این قوه باید در گام دوم انقلاب در راستای تحول و تعالی به وظایف خود به خوبی عمل کند.

وی گفت: توجه قوه قضائیه به ظرفیت ها و تهدیدات فضای مجازی یک ضرورت مهم است و نیاز است در استان مرکزی به این موضوع توجه بیشتری شود و اگر در فضای مجازی بی توجهی شود آسیب زیادی خواهیم دید.

امام جمعه اراک گفت: انقلاب اسلامی امروز به برکت خون پاک شهدا و مجاهدت های همه جانبه در اوج است و همه ما مدیون شهدا، اهل بیت و امام خمینی (ره) هستیم و ما باید تلاش کرد تا در جامعه و کشورهای اسلامی مایه امید باشد.» از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید