بزرگ ترین تهدید آمریکا، تربیت نسل با تفکر شهید سلیمانی است/ علاقه عجیب کودکان افغانستانی به حاج قاسم

ساعت: 17:13
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796177

یکی از دانشجویان افغانستانی مقیم یزد گفت: آمریکا با شهادت حاج قاسم یکی از بزرگ ترین اشتباهات خود را مرتکب شد زیرا شهادت سردار شهید سلیمانی عاملی برای گسترش آرمان او در بین مردم کشور بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا موسوی دانشجوی افغانستانی ساکن یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت که نام سردار سلیمانی در افغانستان نام آشناست. قطعا سردار سلیمانی.

وی ادامه داد: مقاومت سردار سلیمانی و احمدشاه مسعود در برابر استکبار، هژمونی غرب را برای بسیاری از مردم افغانستان شکسته است و آنها به خود جرات مقابله با زورگویی آمریکا را داده اند.

دانشجوی افغانستانی مقیم یزد با بیان اینکه قطعا شهادت سردار سلیمانی یکی از بزرگترین اشتباهات آمریکا بود، گفت: این امر باعث شد افکار، آرمان ها و اقدامات این سردار بزرگ جهان اسلام بیش از پیش در منطقه گسترش یابد. به همین دلیل سردار سلیمانی به زودی در اقصی نقاط جهان افراد دیگری را خواهد داشت که با زورگویی آمریکا مخالفت می کنند و آمریکا نیز متوجه این موضوع شده است و به همین دلیل از انتشار هر نام و عکسی از شهید سلیمانی هراس دارد.

موسوی ادامه داد: تلاش آمریکا برای از بین بردن نام افرادی چون شهیدان سلیمانی و احمدشاه مسعود به نتیجه نمی رسد و همچون رودخانه ای آثار خون این شهدا در جهان پخش می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون عکس های احمد شاه مسعود و شهید سلمیانی در بسیاری از منازل مردم افغانستان نصب می شود، گفت: جوانان و نوجوانان افغانستانی علاقه مند به پوشیدن لباس هایی با عکس نقش برجسته شهید سلیمانی برانها هستند و مضمون این است. برای یک کودک: «و نوجوان افغانستانی که با تصویر و اندیشه شهید سلیمانی بزرگ شود، بزرگترین تهدید برای آمریکا در آینده خواهد بود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید