شهید سلیمانی در مبارزه با استکبار فداکاری کرد/ انتقام سخت بیرون راندن آمریکا از منطقه است

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: این شخصیت برجسته با استفاده از ظرفیت جوانان منطقه، امنیت را در منطقه به ارمغان می آورد و بسیاری از کشورهای مورد نظر آمریکا و اروپا را از فروپاشی و ناامنی نجات می دهد. “.

این مسئول با بیان اینکه داعش برای تسلط بر کشورهای منطقه ایجاد شد، تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی با ایفای نقش، حضور هوشمندانه و بهره مندی از ظرفیت های منطقه مانع تحقق اهداف جریان استکباری شد.

شهید سلیمانی با انتقال مفاهیم اسلام آغاز شد

وی با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی به سفیر انقلاب اسلامی شهرت دارد، ادامه داد: و استقلال کشورها شروع به کار کرد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان داشت: شهید سلیمانی توانست بسیاری از کشورها را با اهداف اسلام ایرانی آشنا کند و حضور وی فرصتی بی نظیر برای دولت مردان بود تا از پیوندهای موجود برای رشد و توسعه اقتصادی استفاده کند. قدم های موثر بردارید.

برین گفت: در زمان فعالیت سردار سلیمانی این پیوند با 15 کشور همسایه در حوزه امنیتی ایجاد شد اما متاسفانه در برخی دولت ها از این فرصت به خوبی استفاده نشد تا ضمن تامین امنیت شاهد جهش چشمگیری در عرصه اقتصادی باشیم. کشورهای همسایه “.

این مقام مسئول بیان کرد: البته از برخی فرصت ها استفاده شد و تجار از ارتباطات موجود برای زمینه سازی رشد و توسعه اقتصادی استفاده کردند و همچنان امیدواریم گذر ایجاد شده و امنیت فراهم شده برای دولت فرصتی برای استفاده بهینه باشد. مسیر.”

مصمم به مجازات عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی خواهیم بود

وی در خصوص انتقام خون شهید سلیمانی افزود: مجازات عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی لازم است اما این موضوع بر عهده مسلمانان و تمام ملت ایران است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز می بینیم که منافع آمریکا در خطر است و به همین دلیل حضور خود را در منطقه خطرناک می دانند و امیدواریم به زودی با برنامه ریزی، هوشمندی دولت ها به مبارزان و مردم اسلام کمک کنید تا آمریکا را از منطقه خارج کنند.

برین با بیان اینکه حرکت روشنگرانه و انقلابی شهید سلیمانی مثال زدنی است، تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید شهید سلیمانی را یک شخص بدانیم، شهید سلیمانی یک «مکتب» است.

وزیر یادآور شد: چه چیزی باعث شد که شهید سلیمانی خود را در این مسیر ببیند و در دل ها نفوذ کند. ایمان او به انقلاب و نهضت هدفی داشت.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی معتقد بود که هدفش در راه راست بوده و این بار دشمنانی هستند که باید آماده ایستادگی و مقابله با آنها باشند که شهادتش از اول انقلاب تا روز شهادتش ادامه داشت.

جانشین جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان گفت: این الگو و قهرمان لحظه ای از دشمن آگاه نبود و همیشه هوشیار بود. ایمان عمیق شهید سلیمانی به اسلام، قرآن، امام و رهبری، او را در راه خدا آسمانی کرد، «این باید در ذهن و دل همه باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید