تجزیه آمریکا با شهادت شهید سلیمانی شتاب گرفت/ ادامه روند «انتقام سخت»

ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796457

ولی زاده گفت: روند انتقام سخت هنوز تمام نشده است و با وجود سایر سلیمانی هایی که بعد از شهادت حاج قاسم بزرگ شده اند و مردم آنها را نمی شناسند، روند انتقام سخت در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود ولی زاده عضو شورای مرکزی مجمع آرمان گرایان واقع گرا در گفت و گو با صبح توس در خصوص نحوه انتقام قاطعانه گفت: نوعی شهادت حاج قاسم بود و این اقدامی بود که ما به آن پاسخ دادیم. باید بر این اساس عکس العمل نشان داد، پس اگر شهید سلیمانی مردی با نفوذ عرضی بود، چنین نبود، عکس العمل شهادت او نیز می تواند احساسی و مقطعی باشد.

وی افزود: حاج قاسم یک فرد معمولی و به عنوان فردی که عمق استراتژیک در منطقه ایجاد می کرد و تأثیرات مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی در منطقه داشت، نبود، بنابراین واکنش ما باید متناسب با این باشد، یعنی. با Have Strategic Depth واکنش نشان دهید و آیا برای جمهوری اسلامی چیزی استراتژیک تر از خروج آمریکا از منطقه وجود دارد؟ خیر

ولی زاده گفت: اجبار نیروهای آمریکایی به خروج از منطقه بدترین انتقامی بود که آمریکا می توانست بگیرد و موشک باران و حمله به پایگاه نظامی عین الاسد نشان داد که ما از حمله به آمریکا نمی ترسیم و دنیا تبدیل شده است. سال‌ها بعد، سالی که اولین کشوری که جرأت حمله به پایگاه نظامی آمریکا را پیدا کرد، جمهوری اسلامی ایران بود و ما بدون ترس این حمله را رسما اعلام کردیم.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: روند انتقام سخت هنوز تمام نشده است و با وجود سایر سلیمانی هایی که بعد از شهادت حاج قاسم بزرگ شده اند و مردم آنها را نمی شناسند، روند انتقام سخت در حال انجام است و ما از انتقام خرسند نیستیم. غیر از انتقام به افتخار سردار سلیمانی و افتخار او تاکید بر انتقام عمیق با عواقب ماندگار است.

وی خاطرنشان کرد: آثار حضور حاج کاسم در منطقه پیامدهای عمیق و راهبردی دارد، بنابراین انتقام جویی شدید نیز باید پیامدهای عمیق و ماندگاری داشته باشد که خروج کامل آمریکا از منطقه می تواند نمایانگر آن باشد.

ولی زاده با اشاره به اینکه خروج نیروهای آمریکایی از منطقه می تواند نشانه و زمینه ای برای نابودی کامل آمریکا باشد، گفت: مسائل اجتماعی هزینه های زیادی را برای آمریکا ایجاد کرده است.

یکی از اعضای شورای مرکزی مجمع آرمان‌گرایان واقع‌گرا در پایان خاطرنشان کرد: اقدام سیاسی و نظامی پیامد علل اجتماعی است، بنابراین مسلم است که فروپاشی آمریکا به شکل داخلی آن که از سال‌ها پیش آغاز شده، سرعت گرفته است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید