تمام جبهه مقاومت برای انتقام خون شهید سلیمانی مصمم است

ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796549

آصفری گفت: انتقام سرگو از خون شهید سلیمانی پا برجاست و قطعا جمهوری اسلامی ایران از این انتقام بی نصیب نخواهد ماند. البته باید بدانیم که این انتقام فقط مختص ایران نیست، بلکه تمام جبهه مقاومت درگیر انتقام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک کمیجان و هنداب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ درباره لزوم انتقام جدی از استکبار جهانی در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: دارم.

وی افزود: تأثیر خون این شهید در وحدت جبهه مقاومت از جان ظاهری او بیشتر است و تصور آمریکا و رژیم صهیونیستی که می توانند با شهادت سلیمانی جبهه مقاومت را متلاشی کنند کاملاً اشتباه بود. پس از شهادت وی گسترش جبهه مقاومت افزایش یافت و اراده این جبهه برای مبارزه با جریان استکبار و تکفیرها افزایش یافت.

اسفاری گفت: انتقام خواهر خون شهید سلیمانی است و قطعا جمهوری اسلامی ایران از این انتقام کوتاه نخواهد آمد. البته باید بدانیم که این انتقام فقط مختص ایران نیست، بلکه تمام جبهه مقاومت درگیر انتقام است.

وی گفت: شهادت سردار دلا و عاملان و حامیان این قتل وحشیانه باید بدانند که انتقام سختی در پیش است و طبق سناریوهای از پیش تعیین شده پاسخ این اقدام بزدلانه را خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید