میزهای خدمات در ادارات گچساران فرسوده شد/ طرح مدیریت هوشمند کرونا راه اندازی شد

ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791541

در اولین جلسه شورای اداری با حضور فرماندار جدید گچساران؛

در اولین جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با حضور فرماندار جدید این شهرستان اعلام شد که طرح هوشمند مدیریت تاج و کانترهای خدماتی که در ادارات تخریب می شوند. کار

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گچساران اولین جلسه هیئت حاکمه گچساران با حضور فرماندار جدید و جمعی از مدیران و مسئولان در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.

سجادپور معاون فرماندار گچساران در ابتدای این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت بیماری عروق کرونر در این شهرستان ارائه کرد و گفت: در خصوص واکسیناسیون باید این تلاش ها صورت گیرد و همچنین رعایت دستورالعمل ها و رویه های بهداشتی یکی است. از الزاماتی است که باید همچنان در دستور کار ادارات و خدمات شهرستان باشد.

رضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: در حال حاضر حدود 52 پایگاه، مرکز و مرکز بهداشتی درمانی در شهرها و روستاها در حال واکسیناسیون تاج ها و انجام کارهای مهم در صنعت نفت هستند.

وی افزود: طرح مدیریت هوشمند تاج امروز در سامانه ای برای واکسیناسیون، آزمایش تاج و غربالگری اجرا شده است. متاسفانه در گکساران وضعیت از آبی به زرد تغییر کرده و به دلیل عادی شدن، رعایت نکردن پروتکل ها و رویه ها شاهد این وضعیت هستیم، بنابراین باید توجه داشت که واکسیناسیون تاثیر بسزایی در کاهش بیماری های عروق کرونر دارد.

شکوهی پور رئیس شورای شهر گنبدان ادامه داد: از زحمات آقای اتابک فرماندار سابق تشکر و قدردانی می کنم و برای آقای دیهیم فرماندار جدید آرزوی موفقیت دارم.
وی افزود: متاسفانه اکنون مشکل اصلی شهر ما بحث انتخاب شهردار است. 5 ماه دیگر هنوز شهردار نداریم. انتظار داریم فرماندار گچساران هر چه سریعتر این مهم را پیگیری کند. “

وی افزود: اما در بحث پیشخوان ها در ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان، مدتی است که باجه های دفاتر ما فرسوده شده است، بنابراین باید به برخی از روسای ادارات تذکر داده شود زیرا خدمات دفتری برای خدمت نام زیبایی دارد. مردم صادقانه.»

خلیلی رئیس بنیاد شهید گچساران گفت: از برخی ادارات به دلیل کم توجهی به ایثارگران گلایه داریم در حالی که 25 درصد کارکنان دولت باید ایثارگر باشند و انتظار داریم که شاهد غفلت از این قشر نباشیم زیرا جمهوری اسلامی یعنی جمهوری اسلامی. شهدا.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید