اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از جان مردم با اطمینان و دقت بیشتری محافظت می کند.

ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791183

رئیس جمهور با اشاره به اجرای سیستم حکمرانی هوشمند کرونا گفت: اجرای صحیح این طرح نیازمند همکاری همه بخش‌های عمومی و عمومی است. اجرای این طرح باعث کاهش تلاش مردم و مسئولان برای نظارت بر اجرای رویه های ایمنی و بهداشتی و افزایش دقت خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی صبح شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با تبریک ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) از خدمات و زحمات پرستاران به ویژه در ایام شیوع بیماری عروق کرونر قلب تبریک گفت. بیماری و گفت: تشکر زبانی کافی است و باید به عنوان مسئولیت قانونی دولت به پرداخت مطالبات و معوقات پرستاران ادامه دهیم.

رئیس جمهور با تشکر از همه دست اندرکاران واکسیناسیون همگانی گفت: دولت با جدیت برای واکسیناسیون عمومی برای حفظ سلامت و جان شهروندان تلاش خواهد کرد. در مورد واکسیناسیون کودکان زیر 12 سال باید نتایج واکسیناسیون سایر کشورها را به دقت بررسی کنیم، زیرا امروز مردم به دولت اعتماد دارند و این اعتماد باید حفظ شود.

دکتر رئیسی در خصوص بازگشایی مدارس گفت: به مدیران استانی اختیار داده می شود وضعیت مدارس را به صورت موردی بررسی کرده و در صورت وجود شرایط خاص در منطقه، حفظ جان دانش آموزان را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید