30 هزار جهادگر استان مرکزی در مناطق مختلف در حال خدمت رسانی به مردم هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سعید فرامرزی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در همایش سرداران اقتصاد مقاومتی و مراسم تجلیل از جهادگران استان مرکزی گفت: رزمایش فاطمی 2 همزمان با سراسر کشور آغاز می شود. از بیست و هشتم آبان ماه در این استان و رزمایش سرداران اقتصاد مقاومتی مصادف با آخرین روز خواهد بود.» این رزمایش به منظور معرفی افراد برجسته و جهادگران موفق برگزار شد.

فرامرزی گفت: بهره برداری از 105 طرح محرومیت زدایی، توزیع 13 هزار و 500 بسته معیشتی، توزیع جهیزیه، افتتاح پروژه آب شرب روستایی در 22 روستا به ارزش 40 میلیارد تومان، افتتاح 14 راه روستایی با تحویل بیش از 2 هزار و 500 تن. قیر رایگان 28 میلیارد تومانی یکی از اقدامات انجام شده در این مدت بود.

وی ادامه داد: برگزاری 22 نمایشگاه تخصصی در 12 شاخص بسیج از دیگر اقدامات انجام شده در رزمایش فاطمی 2 در این استان است.

فرامزی گفت: بسیج سازندگی استان با ساماندهی 30 هزار جهادگر در قالب هزار و 300 گروه جهادی به مردم، مناطق محروم و روستاها در حوزه های عمومی و تخصصی خدمت رسانی می کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: بسیج آحاد جامعه برای تحقق شعار عدالت و پیشرفت در سطح کشور و ترویج فرهنگ و روحیه جهادی کار، تلاش و عدالت خواهی از اهداف این رزمایش است که در با توجه به حضور موثر کارشناسان، نخبگان، اساتید و مبلغان در خدمت رسانی به مستضعفین بسیار موثر است.

در پایان این همایش از پوستر جشنواره فیلم و عکس های جهادگران استان مرکزی رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید