الگوی حرکت بسیج بر اساس نقش مردم / فعالیت 1250 گروه جهادی استان مرکزی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; امید محترمی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در مراسم انتخابات مجمع جهادگران بسیج سازندگی گفت: متاسفانه با ادغام جهاد سازندگی روستاها و زاغه ها به فراموشی سپرده شده است.

وی افزود: بسیج به عنوان شگفت انگیزترین آرمان ملت ایران و با نقش آفرینی در عرصه های مختلف جهادی، قدرتمند شده و به موثرترین نهاد در انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: بسیج سازندگی به عنوان یکی از اقشار مهم بسیج پس از حضور در رویدادهای مختلف رشد و نمو پیدا کرد و امروز جهادگران بسیجی به عنوان ستارگان درخشان حاصل این مجموعه موثر در جریان عظیم جهادی هستند. و کسانی که عاشق خدمت به مردم هستند بهترین پیشران تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی هستند و جریان جهادی در کشور باید هر روز تشدید شود.

وی تاکید کرد: تفکر و تفکر جهادی مردم را از برکات خود می داند و معتقد است در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم مؤلفه اصلی قدرت هستند و از این رو الگوی بسیج نهضت مبتنی بر نقش آفرینی است. مردم.

محترمی با بیان اینکه بسیج سازندگی استان مرکزی پناهگاه جهادگران، بسیجیان و فعالان در نحوه خدمت رسانی مردم است، گفت: رویکرد حمایتی به تخصصی شدن گروه های جهادی دارد و خوشبختانه امروز به برکت تفکر انقلابی و جهادی حاکم است. در استان بیش از 1150 گروه جهادی در استان تشکیل شده و در خدمت رسانی به مردم با تجربه محوری ایفای نقش می کنند.

وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد استقرار جهادگران بسیجی در استان در صحنه های مختلف از حضور میدانی برای مبارزه با تاج و تخت و نهضت یاری مومنانه تا تحقق اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی هستیم. . در راستای ایجاد بستری برای مدیریت مستضعفان.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی افزود: جهادگران بسیجی با رویکرد رفع غبار محرومیت و مظلومیت از مناطق محروم در خط مقدم خدمت رسانی به مردم ایستاده اند و با ایفای نقش موثر، بزرگترین را رقم زده اند. تهدیدها به فرصت‌ها تبدیل می‌شوند.»

وی ادامه داد: امروز گروه های جهادی در کنار رسالت مهم محرومیت زدایی و ترویج گفتمان جهادی، با جدیت در تلاش هستند تا نیروهای انقلاب اسلامی را تامین کنند و نقش مهمی در تربیت رهبران آینده ایران اسلامی ایفا کنند.

محترمی با بیان اینکه بسیج سازندگی حاصل اراده نیروهای انقلاب اسلامی برای حل مشکلات مردم است، گفت: جهادگران بسیجی نشان داده اند که در سخت ترین شرایط برای مردم تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم شرکت در اردوهای جهادی موفقیت بزرگی است و امروز همه باید در حمایت و تسهیل حرکت های جهادی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید