رویکرد بسیج دانشجویی یک رویکرد جهادی مبتنی بر جهاد علمی است

ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785677

مسئول بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان:

اسماعیل کاه گفت: امروز بسیج دانش آموزی مشکلات را حس می کند و کار عملی در اطراف آن انجام می دهد و سپس برای رفع مشکلات عمومی چاره ای وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا اسماعیل کاه مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج دانش آموزی امروز با بسیج ابتدای انقلاب بسیار متفاوت است. برنامه ها بر اساس سیستم و مسائل جاری است.

وی تربیت، هدایت و جهت گیری دانش آموزان بسیجی برای نقش آفرینی در جهاد برای تبیین و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب را از اهداف عنوان کرد و گفت: تشکیل هسته های مقاومت یکی از خواسته های امام بود. شاهدان تشکیل گروه های مختلف مقاومت در اقصی نقاط منطقه.

اسماعیل کاه با اشاره به برخی اقدامات بسیج دانش آموزی و تشکل آنان در نقاط مختلف استان گفت: دغدغه مسائل و مطالبات مختلف اجتماعی با اذعان به این پرسش است که دانش آموزان بسیجی در چه راهی می روند.

وی گفت: امروز بسیج دانش آموزی مشکلات را حس می کند و کارهای عملی پیرامون آن انجام می دهد و سپس برای رفع مشکلات مفید اجتماعی مردم چاره اندیشی می شود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به همین دلیل است که امروز بسیج دانشجویی در کنار حکمرانی جهادی رویکرد علمی و فکری پیدا کرده است، یعنی حکمرانی جهادی مبتنی بر کار علمی.

اسماعیل کاه به فرمایش حضرت آقا در خصوص فرمانده دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: این جایگاه رو به جلو است و حضرت آقا در سال 1377 از مشارکت بسیج دانشجویی در این بحث نظام و مشکلات قدردانی کردند. که به او علاقه مند بود

وی سپس با اشاره به اجرای برنامه های بسیج دانشجویی در این ایام خاطرنشان کرد: پویش نذرخون، برگزاری یادواره شهدای لشکر فاطمیون در رفسنج، برگزاری وبینار علمی در فضای مجازی، نشست دانشجویان دانشگاه شهید چمران و پیام نور، نشست بسیج دانشجویی. دانشجویان دانشگاه شهید باهنر به همراه سخنرانی یکی از مسئولین ارشد بسیج کشور، اعزام گروه های جهادی و پزشکی به مناطق محروم شهرستان کالا گنجه، تریبون رایگان و پخش زنده برنامه های مختلف صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله دانشجویان می باشد. برنامه های بسیج این روزها

مسئول بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان، نشست نخبگان دانشجویی، گردهمایی گروه ها و اساتید برجسته دانشجویی با حضور یکی از مسئولین ارشد بسیج، جشنواره مالک اشتر و افتتاحیه اپلیکیشن سردار بدون من دیدار با خانواده شهدا، وبینار علمی و یادواره شهدا توسط دانشگاه علوم پزشکی گلزار و پیاده روی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا را از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی در این ایام برشمرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید