اقدامات بسیج دانشجویی باید مبتنی بر نیاز باشد/ این نهاد باید با همه تشکل ها برادری کند و هویت خود را حفظ کند


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885128

معاون هماهنگ کننده سپاه تارولا استان کرمان:

ناصر بهروز گفت: بسیج دانشجویی باید یک تشکل انقلابی باشد و راه انقلاب را بپیماید و آنچه می گوید باید پاسداری از انقلاب باشد و بسیج دانشجویی باید با همه تشکل ها برادری کند و هویت خود را حفظ کند و هویت بسیج دانشجویی است. هویت انقلاب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه رهبر بسیج دانشجویی استان کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

ناصر بهروز گفت: دانشگاه مکان مقدسی است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دانشگاه نبض جامعه را تنظیم می کند. بنابراین، اشتیاق، سرزندگی، خلاقیت، ابتکار و بازده سوالاتی بر اساس افکار دانش آموزان هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه طرالله استان کرمان ادامه داد: به همین دلیل ما ایرانی ها در زمینه دانشگاه تجربه تاریخی داریم و برجستگی دانشگاه های بعد از اسلام مختص ایرانیان است و برخی از دانشگاه های ما چند صد ساله است. قدیمی است و به همین دلیل جایگاه ویژه ای داریم

وی گفت: امروز اگر بخواهیم در سطح منطقه ای که البته بزرگ هستیم رشد کنیم قطعا یکی از محل های تولید فکر و اندیشه در دانشگاه و منطقه است.

بهروز با اشاره به وقوع بسیاری از حوادث در منطقه گفت: امروز ما یکی از قدرت های برتر منطقه هستیم و وقتی سطح روابط ایران با دشمنان را بررسی می کنیم، می بینیم که دشمنان در طول دوران کم رنگ می شوند. روز و صحنه را ترک کن.» دلیل این امر تزکیه انسان در عرصه علم و اندیشه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه طرالله استان کرمان بیان کرد: شهید سلیمانی اهل مکتب بود و تفکر او توانست پس از چندین سال حضور استکبار و به ویژه آمریکا را از منطقه بیرون کند. بنابراین یکی از نیازهای امروز با توجه به ظرفیت و کشش جامعه و دانشگاه ها، ارتقای مکتب شهید سلیمانی است.

وی افزود: اگر بتوانیم مکتب شهید سلیمانی را ارتقا دهیم، بسیاری از مشکلات در زمینه های مختلف قابل حل است و می توانیم حداکثر را جذب کنیم.

بهروز تصریح کرد: فرمایشات رهبری در حوزه بسیج دانشجویی رویکردی مسئله محور است و بسیج دانشجویی باید در این زمینه گام بردارد و اقدامات بسیج دانشجویی باید بر اساس نیاز باشد و بتوانیم مرجع فکری یک یک باشیم. جامعه زمانی که اقدامات ما بر اساس نیازهای مردم باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج دانش آموزی مستقیماً از رهبری مأموریت خود را دریافت می کند و بسیج دانشجویی بر اساس فرمایش امام است و مأموریت در این حوزه بسیار سخت است و کار در این گروه نیازمند تلاش و کوشش است.

وی با تاکید بر مقوله تأثیرگذاری بر افکار و بیان اینکه دشمن در این عرصه تلاش می کند، گفت: بنابراین باید برای جهاد تبیینی تلاش کنیم و قطعاً می توانیم با سربلندی از این آزمون خارج شویم.

بهروز تصریح کرد: بسیج دانشجویی باید یک تشکل انقلابی باشد و راه انقلاب و آنچه می گوید دفاع از انقلاب است و بسیج دانشجویی باید با همه تشکل ها برادری کند و هویت خود را حفظ کند و هویت بسیج دانشجویی هویت است. انقلاب


ماموریت بسیج دانشجویی حضور در صحنه و توجه به دستور کار رهبری است

حسین اکبری فرد امروز در ناهار در مراسم تکریم و معارف، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان با تاکید بر اینکه خوشحالیم در این روز در خدمت شما هستیم و برنامه مهمی در رابطه با پایتخت داریم. وی گفت: ظرفیتی که در جامعه وجود دارد وجود آن مهم است و زمانی می توان آن ظرفیت را به عمل تبدیل کرد که ظرفیت انسانی وجود داشته باشد.

رئیس دانشگاه بهنار کرمان ادامه داد: ظرفیت هایی در دانشگاه های کشور و استان وجود دارد و زمانی می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد که دانشجو در کنار اساتید و سایر عوامل موثر باشد.

وی تصریح کرد: رسالت بسیج دانشجویی و دانش آموزی حضور در صحنه و توجه به دستور کار رهبری است و لذا ارائه برنامه های جدید ضروری است.

اکبری فرد تصریح کرد: از نظر ساختاری در دانشگاه ها ظرفیت وجود دارد تا بتوانیم شور و نشاط دانشجویی را برای برنامه ایجاد کنیم و بسیج دانشجویی و سایر گروه های بسیجی در میدان حضور دارند.


انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید