فعال شدن 40 تشکل مردم نهاد در روستاهای شهرستان قزوین/ ویژه برنامه رزا احتل رضا در 46 نقطه این بخشداری انجام شد.

ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785383

میلاد جباری گفت: به همت شبکه جوانان رضوی در استان قزوین 40 تشکل مردمی در روستاها فعال شده و ویژه برنامه کشوری رحلت حضرت معصومه (ع) با نام روزه احطا برپا شده است. رضا.” همزمان در 46 نقطه استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میلاد جباری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ وی بیان کرد: با توجه به لزوم حفظ شعائر دینی و برپایی مجالس عزاداری با مشورت تشکل های عضو شبکه جوانان رضوی، در ایام وفات خواهر امام علی بن موسی الرضا (ع) با احترام، تشکیل می شود. جوانان امام رضایی

وی افزود: با توجه به مبنای ویژه برنامه ملی وفات حضرت معصومه سلام الله علیها به نام راوده اهت الرضا در سراسر کشور در شب وفات این بانوی بزرگوار برگزار شد.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: در این کمپین ملی با کمک تشکل ها و عموم مردم، دل هزاران خانواده ایرانی در سراسر کشور به رحلت رضا و امام هشتم (CATO) متوسل خواهد شد. ).

جباری گفت: ویژه برنامه روزا عهد الرضا در بیش از 1100 نقطه فقیرنشین و روستایی سراسر کشور و 46 نقطه استان قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین به همت شبکه جوانان رضوی استان قزوین خدماتی همچون فعال سازی 40 سازمان مردم نهاد در روستاها، اعزام 80 مبلغ و مداح اهل بیت علیهم السلام، اکران مستند و اهدای فیوضات رضوی به 200 نفر انجام شد. دختران یا خواهران شهدا و توزیع بیش از 6000 نمک متبرکه این برنامه ها با میانگین مشارکت بیش از 8000 نفر در استان قزوین برگزار شد.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: این حرکت معنوی و مردمی با مشارکت مؤسسه جوانان، مجتمع شمس الشمس، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل نذورات و امور خیریه، مرکز خدمات رسانی رضوی، انقلاب اسلامی حوزه هنری و حوزه علمیه قزوین در سراسر استان آغاز به کار کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید