درخواست جمعی از تشکل های دانشجویی سیستان و بلوچستان برای مجازات عاملان اقدامات تروریستی در زاهدان


ساعت: 23:03
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900520

جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان ضمن برقراری امنیت در زاهدان، خواستار مجازات شدید عاملان حملات تروریستی اخیر از سوی دستگاه‌های قضایی و امنیتی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ 11 تشکل و تشکل دانشجویی از دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای از دستگاه قضایی و امنیتی خواستند با حفظ امنیت، عاملان حملات تروریستی اخیر زاهدان را به اشد مجازات برسانند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

ریختن خون؛ زندگی ما ادامه دارد. ما را بکشید ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم؛ و تو نیز از مرگ ما در امان نیستی. امام خمینی (ره)

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بار دیگر با وحدت و یکپارچگی نقشه های خود را در کشور عزیزمان پیش می برند و در مناطق مختلف کشور آشوب هایی به پا کرده اند. دیروز گروه جیش الظلم برای ایجاد تفرقه و اختلافات مذهبی با فرصت طلبی در شهرک شهید پرور زاهدان درگیری های مسلحانه انجام داد.

ما تشکل های دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان با تسلیت شهادت شهدای عزیزمان این اقدام تروریستی را که در بستر اغتشاشات و اغتشاشات با تخیل شوم دشمنان انجام شده است را به شدت محکوم می کنیم. و اعلام می کنیم شیعه و سنی و بلوچ و سیستانی در منطقه ای که رهبر معظم انقلاب می فرمایند تنگه جمهوری اسلامی است.

در خاتمه از مسئولان و نهادهای انتظامی تقاضا داریم هرچه زودتر دسیسه های دشمن را خنثی کرده و هر چه سریعتر این تروریست های خونخوار را مجازات کنند و در این راه هیچ امتیازی ندهند.

سازمان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

سازمان انجمن اسلامی دانش آموزان سیستان و بلوچستان

بسیج دانشگاه سیستان و بلوچستان

جامعه اسلامی علوم پزشکی زاهدان

سازمان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل

مرکز کفا دانشگاه سیستان و بلوچستان

دانشگاه علوم قرآنی بسیج زاهدان

هیئت مدیره دانشگاه سیستان و بلوچستان

بسیج علوم قرآنی سیستان و بلوچستان

سازمان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد

هیئت چهارده دانشگاه معصوم سیستان و بلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید