برپایی قرارگاه تبیین نام سال در استان کرمان/ سپاه نقش اول در اعتلای مکتب سردار شهید سلیمانی است.


ساعت: 16:48
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817855

در دیدار فرمانده سپاه ثارالله با نماینده ولی فقیه در استان کرمان؛

سردار حسین معروفی گفت: در بحث نامگذاری سال باید قرارگاهی تشکیل شود و درخواست جدی و عمومی از سوی کارکنان در این زمینه صورت گیرد. چرا که استان کرمان دارای منابعی در زمینه نخل، کشاورزی، معادن و… است. و در این زمینه استعداد دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار معروفی فرمانده سپاه ثارولا استان کرمان ظهر امروز در آستانه سال نو با حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

سردار حسین معروفی با استقبال از فرارسیدن سال جدید و نامگذاری سال نو از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید دانش بنیان، اشتغالزایی» گفت: خدا را شکر سالی که پشت سر گذاشتیم؛ هماهنگی خوبی با هماهنگی و انسجام در تمامی حوزه های استان کرمان صورت گرفته است. شصت درصد مردم ما در انتخابات شرکت کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی حرکت فرهنگی بزرگی در حوزه مدرسه شهید سلیمانی صورت گرفته است، ادامه داد: کار کنید.

وی افزود: در حوزه فرهنگ نیز کار بسیار عمیق دیگری انجام شده است. خانه یاد و خاطره شهدا به عنوان یک حرکت فرهنگی ارزشمند در سطح جامعه و استان برگزار شد و استان کرمان پایلوت در کشور شد; در حوزه آموزش و پرورش حلقه های صالحین اقدامات خوبی به صورت کیفی و با کمک شما و نماینده ولی فقیه در سپاه استان صورت گرفته است.


اصلاح 61.5 کیلومتر آبگرفتگی سد جنوب استان از سوی سپاه کرمان/ زمینه سازی برای تبیین عنوان سال در استان.

این مسئول بیان کرد: در حوزه اجتماعی نیز اقدامات بسیار خوبی در حاشیه و شهرها انجام شده است و معاونت اجتماعی از سپاه استان نیز اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده است که خدا را شاکریم بابت همه این اقدامات.

سردار معروفی گفت: در سایر زمینه ها نیز در جاهایی که لازم بود به دستور امام خود عمل کردیم. در حوزه آبرسانی استان کرمان در سال گذشته با همت و مساعدت مردم، جهادگران و آبفای شهرستان ها، آب 340 روستا به مساحت 855 کیلومتر، لوله کشی و فاضلاب آبرسانی شد. . انجام شده.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به موارد فوق ادامه داد: تا 12 خردادماه تعداد روستاها به 409 روستا می رسد و 1.25 کیلومتر کانال و لوله گذاری می شود و 47 هزار و 800 خانوار و 176 هزار نفر از آب استفاده می کنند.

وی در خصوص فعالیت های سپاه استان در حوزه کمک های مومن گفت: در سال 1400 این حوزه را با جدیت پیگیری کردیم و این کار پس از هفته بسیج با تاکیدات مقام معظم رهبری تسریع شد و در چند مرحله معیشت توزیع شد.

این مسئول اضافه کرد: پیش بینی ما ارائه 100 هزار بسته برای ماه مبارک رمضان است و 62 هزار خانواری که در اردوگاه امام حسن مجتبی (ع) هستند قطعا برای تامین غذای یک ماهه خانواده هایشان تامین می شود. اجازه دهید.

سردار معروفی گفت: سال گذشته 500 مسکن را به نیازمندان تحویل دادیم و امسال نیز ساخت 400 مسکن را آغاز کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اقدامات سپاه استان در حوزه بهداشت و درمان در سال گذشته گفت: در زمینه اشتغال نیز فعالیت های مناسبی با بانک های موجود و کمیته امداد امام (ره) آغاز شده است. زیرا معتقدیم بنگاه های اقتصادی استان مشغول کار نیستند. اگر پول بنگاه های اقتصادی ما که اکنون به بانک مرکزی تهران سرازیر می شود به کرمان برگردد، می توان هزاران شغل برای مردم ایجاد کرد.

وی گفت: در منطقه سیل، کل مجموعه سپاه را که توانستیم کار کردیم و تجهیزات مهندسی سپاه را به مدت سی روز در شهرستان های رودبار جنوبی، قلعه گنج، منوجان و کهنوج در منطقه نگه داشتیم و موفق شدیم 61.5 را پوشش دهیم. کیلومتر سیل بند. اصلاح و 16 کیلومتر لایه یاقوتی انجام دادیم.

این مقام مسئول با اشاره به حضور سپاه تهران در رودبار جنوبی گفت: ساخت 110 مسکن، توزیع 110 بسته معیشتی، آبرسانی به 63 روستا و توزیع 10 هزار بسته معیشتی توسط سپاه تهران انجام شد. نگهبانی و خانه در حال ساخت است.

سردار معروفی بیان کرد: برای انجام کار فرهنگی در حوزه مدرسه شهید سلیمانی پیش بینی ما این است که بتوانیم تمام تلاش خود را برای رساندن این حرکت مردمی یک میلیونی به استان کرمان انجام دهیم و آنگاه این مدرسه برای همیشه جاودانه شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: نامگذاری سال: نگذارید این به شعار تبدیل شود.


وی خاطرنشان کرد: در بحث نامگذاری سال باید اردویی تشکیل شود و درخواست جدی و عمومی از سوی مسئولان در این زمینه مطرح شود. چرا که استان کرمان دارای منابعی در زمینه نخل، کشاورزی، معادن و… است. و در این زمینه مستعد است و اگر کارگاه جدی در این راستا تشکیل شود و به این سمت برویم به جای سیاست زدگی و مبارزه، بسیاری از مشکلات استان به فضل الهی خواهد بود، می توانیم حل کنیم.


سپاه نقش اول در اعتلای مکتب سردار شهید سلیمانی / نقش سپاه استان در محرومیت زدایی و حوادث مختلف

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارولا استان کرمان به مناسبت فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: خداوند تغییر مسیر الهی را در ما و جامعه اسلامی ما عنایت فرماید. .

سخنگوی استانداری کرمان ادامه داد: سالی را آغاز کرده ایم که به برکت ماه شعبان و ماه مبارک رمضان پیروزی هایی برای مردم به دست آمده و دشمنان از شرایطی که ما پشت سر گذاشته ایم بیش از پیش ناامید شده اند.

وی تاکید کرد: سپاه استان کرمان از بدو ورود فرمانده جدید با هماهنگی کاملی که در رده های سپاه وجود دارد در دو محور خود را نشان داده که دوران طلایی و فوق العاده ای را برای استان رقم زده است.

امام جمعه کرمان افزود: یکی از محورها به داخل سپاه نگاه کرد و این رقم خوبی است و نمونه هایی از نگاه به داخل سپاه و تقویت سپاه را در درون خود می بینیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه محور دوم به بیرون نگاه می کند، گفت: سپاه ماموریت ها و ماموریت های خود را در این منطقه به خوبی انجام می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه سپاه در عرصه تربیتی، معنوی و… حضور دارد و نقش سپاه را در این زمینه در نقاط مختلف استان می بینیم، گفت: سپاه و بسیج در ترویج مکتب سپهبد سلیمانی حرف اول را می زند و این موضوع مهم و محوری است. در بخش زیرساخت گوشه ای از این حرکت سالگرد را می بینید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: سپاه در مناطقی که به مردم ما مربوط می شود مانند محرومیت کمک می کند و برای ما افتخار است. در آبرسانی نیز حوادث مختلفی در استان توسط حرکت های جهادی در اوایل فعالیت سپاه و بسیج صورت گرفت و تا آخرین وضعیت ادامه دارد و تا خسارت ادامه دارد.

وی بیان کرد: در عرصه دفاع و کیان، میهن در هشت سال دفاع مقدس پای مردان ایستاد و از تمامیت ارضی دفاع کرد و با درایت و تدبیر سپاه استان این بستگان با کمک جامعه بازگردانده شدند.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه امروز سپاه با برنامه در استان کرمان است و نقطه شروع را می داند، گفت: پیشنهاد سردار معروفی برای ایجاد قرارگاه پیشنهاد درستی است و جلسه ای تشکیل می شود تا بتوانیم حرکت کنیم. در شورای راهبردی «بیایید بفهمیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید