15 قرارگاه در سپاه استان برای جلوگیری از موازی کاری کار می کنند / تا پایان سال 1402 در حوزه آب کرمان به وضعیت قابل قبولی می رسیم.


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838014

فرمانده سپاه ثارالله استان در دیدار استاندار کرمان:

سردار حسین معروفی گفت: حدود 15 قرارگاه در استان کرمان داریم و ماموریت های اصلی سپاه و بسیج عمدتاً در قالب آن دسته از پایگاه هایی انجام می شود که از عملیات های موازی و جزیره ای جلوگیری می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار حسین معروفی ظهر امروز در دیدار با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان گفت: در این جلسه معاون اجتماعی، معاون فرهنگی، جانشین ستاد، اقشار مختلف بسیج اعم از اصناف و کارگری حضور داشتند. . وی گفت: نزدیک به دو سال و نیم رویکرد پایگاه های مقاومت در سراسر استان تغییر کرده و برنامه ها از بالا به پایین نیست، به عنوان مثال برنامه های پایگاه های مقاومت کلاه گنج با رفسنج متفاوت است. در مورد آب و هوا و منطقه

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سه اثر عمیق فرهنگی مورد تاکید مقام معظم رهبری راهیان نور، اردوهای جهادی و نظام صالحین تعلیم و تربیت است و نظام تعلیم و تربیت در تمامی سنین خواهر و برادر به رهبری مقام معظم رهبری فعالیت می کند. رهبر، رهبر در استان.

وی بیان کرد: حدود 15 قرارگاه در استان کرمان داریم که عمده ماموریت های سپاه و بسیج در آنها عمدتاً در قالب آن دسته از قرارگاه هایی انجام می شود که از عملیات های موازی و جزیره ای جلوگیری می کند.

این مسئول افزود: این یکی از اردوهای حوزه مسکن است که در این راستا به عنوان اطلس آبی که در استان طراحی شده و اطلس تعیین کننده وضعیت مسکن روستایی است و بر همین اساس فعالیت خواهد کرد. “

سردار معروفی با اشاره به اینکه هفت اولویت را در استان تعیین کرده ایم، گفت: یک گروه جهادی را وارد استان می کنیم تا هدایت آن را بر عهده بگیرد. مثلاً یک گروه جهادی در اصفهان 50 خانه در ریگان ساخته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اولویت اول آب، اول آب شرب و دوم آب کشاورزی است که دولت به تنهایی نمی تواند در این حوزه ورود کند و باید افراد آگاه و خیر را به کار جذب کنیم. از قدرت مردم، گروه های جهادی و دولت استفاده کنید تا با هم وارد این عرصه شوید.

وی گفت: از اواخر فروردین 1400 تا پایان اسفند 1400 به 340 روستا آبرسانی کرده ایم و تا دوم خردادماه 409 روستا تکمیل می شود که از این تعداد 167 هزار نفر در قالب این ایستگاه آبرسانی می شوند. “

این مسئول با اشاره به اینکه بهداشت اولویت دوم است، افزود: در این دو سال 3500 سرویس بهداشتی و حمام ساخته ایم.

سردار معروفی با بیان اینکه اولویت سوم اشتغال خرد داخلی است، گفت: چرا باید درآمد کرمان در بانک های موجود در تهران سرمایه گذاری شود؟ با واریز این پول می توان شغل ایجاد کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: اولویت بعدی مسکن است. برخی از بازداشت شدگان استان جزء هیچ گروه حمایتی نیستند و ما در این زمینه آمادگی داریم و هم اکنون برای یافتن نیازمندترین افراد استان شروع شده و گروه های جهادی را در این منطقه بسیج خواهیم کرد.

وی افزود: اولویت پنجم حاشیه شهر کرمان است; از آنجایی که حاشیه شهر منشأ دشمن است، ابتدا باید از توسعه حاشیه ها جلوگیری کنیم و سپس آن را ساماندهی کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اولویت ششم خدمات اجتماعی در حوزه کمک های مومنانه و جهیزیه است، گفت: 62 هزار خانوار را شناسایی و بین 10 تا 12 بار بسته های غذایی بین خانواده ها توزیع کرده ایم که اردویی در استان است. 25 میلیون تومان یک زوج جوان را به خانه بخت می فرستیم که همه کالای ایرانی است.

سردار معروفی ادامه داد: اولویت بعدی فرهنگی است که در دولت ساختمان و اصلاحات فرهنگی رها شد و دولت ساختمان با ساخت و ساز و فرهنگ مهجور برخورد کرد. اما به دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی نباید بحث فرهنگی را فراموش کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: در زمینه طرح شهید سلیمانی و موضوع تاج، همه سپاه تمام تلاش خود را انجام دادند و استان کرمان یکی از استان های برتر کشور در این طرح بود.

وی گفت: در استان کرمان 80 سالن ورزشی قرنطینه بین 2000 نفر توزیع کرده ایم و اولین استانی که طرح واکسیناسیون تاج مانند فلج اطفال را مطرح کرد کرمان بود که 22 هزار بسیجی داوطلب در این زمینه مشغول به کار هستند.

این مسئول تصریح کرد: از نظر آب در حال ساخت 409 روستا هستیم. سال آینده 466 روستا از ستاد امام حسن مجتبی علیه السلام آبرسانی می شود که در مجموع مشکل آبرسانی تقریباً 671 روستا حل شده است و بنابراین تا پایان سال 1402 به وضعیت قابل قبولی خواهیم رسید. در منطقه آب

سردار معروفی افزود: 22 قشر داریم یعنی هر اداره یک قشر دارد و به اندازه رؤسای سازمان های دولتی رؤسای اقشار هستند. در حوزه مهندسین کشاورزی اصرار به کار علمی داریم. ما حساسیم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جنوب استان کرمان طی دو سال گذشته 700 هزار تن پیاز کاشته شده که کاملا بی تدبیری بوده است. مطالعه ما نشان داد که 17 درصد از مالکان خرد مالک هستند و نیاز به مدیریت و رشد دارند.

با تاکید بر اینکه ما هیچ نشانه قومی، سیاسی یا مذهبی در خدمات خود نداریم. می دانیم که انقلاب با مردم و سپاه ملجأ مردم، انقلاب و رهبری است، گفت: تمام تلاش خود را برای دولت قبل می گذاریم. ما کمک و تلاش می کنیم تا امید را به جامعه تزریق کنیم و می خواهیم مشکلات مردم حل شود.

این مسئول با بیان اینکه قرارگاه خاتم برای انتقال آب خلیج فارس قرارداد دارد، خاطرنشان کرد: دولت قبل در سال 95 این کار را تعطیل کرد و اگر دولت شروع به کار کند تا یک سال دیگر این مشکل حل می شود. کار را تماشا کن

سردار معروفی گفت: به عنوان معاون فرماندار شهرستان منوجان چه می کنند؟ قالی بافی! قالی بافی چه ربطی به منوجان دارد چرا در زمان سیل هیچکس به زمین و مس نرفت تا جلوی سیل را بگیرد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید