شناسنامه هنرمندان البرزی باید تنظیم شود/ موازی کاری آفت جدی نهادهای فرهنگی است

ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786042

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج:

محمدجواد کاظمینی گفت: متولیان فرهنگی استان باید شناسنامه هنرمندان البرز را تهیه و در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار دهند تا بتوانیم بر اساس آن آماری از خدمات خود ارائه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: در دوران تاجگذاری در حد توان از هنرمندان حمایت کردیم.

محمدجواد کاظمینی افزود: شاید این کمک ها به صورت جهانی برای همه هنرمندان صورت نگرفته باشد، اما هنرمندی نیست که ما را توصیه کند و می خواهیم با دست خالی و بی پاسخ آن را رد کنیم.

وی ادامه داد: در زمینه مکان های آموزشی برای هنرمندان کمک بلاعوض داشتیم و هنرمندانی که از اماکن شهرداری برای واگذاری تجارت استفاده می کردند هیچ مبلغی بابت آن دریافت نکردند.

این مسئول تولید شناسنامه هنرمندان البرزی را یک ضرورت انکارناپذیر دانست و گفت: متولیان فرهنگی استان باید این شناسنامه را تهیه و در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار دهند تا بتوانیم آمار خدمات خود را ارائه کنیم. بر اساس او .

کاظمینی گفت: شناسنامه هنرمندان البرزی باید در اسرع وقت توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا حوزه هنری استان تهیه شود تا بتوانیم از ظرفیت هنرمندان بومی در امور فرهنگی و هنری خود استفاده کنیم.

وی افزود: هنرمندان استان البرز به دلیل کمبود زیرساخت ها هنر خود را در شهرهای بزرگ و پایتخت عرضه می کنند و برای تحقق زیرساخت ها باید همه ارگان ها دست به دست هم بدهند تا این مهم در البرز.”

این مقام مسئول در خاتمه با بیان اینکه موازی کاری آفتی جدی برای دستگاه های فرهنگی است، خاطرنشان کرد: موازی کاری دستگاه های فرهنگی و عدم اشتراک افکار آفتی جدی برای حوزه فرهنگی است و نیاز به هم افزایی در این حوزه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید