فضای مجازی آفت فوتبال ما شده است/ برای موفقیت آلومینیوم دست به هر کاری می زنیم


ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815559

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در اولین تمرین تیمش اظهار نظر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مهدی رحمتی در حاشیه مراسم افتتاحیه تمرین آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره) این شهر گفت: با تشکر از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه آلومینیوم که هدایت این تیم پرطرفدار را برای من و همکارانم بر عهده داشتند. می دانم که کار بسیار سختی داریم، اما من سال ها در تیم های پرطرفدار بازی کرده ام و جایگاهم این بود که باید مسئولیت پذیر باشم، اهمیت کار را می دانم.

وی درباره شناخت خود از فوتبال اراک توضیح داد: شناخت کمی از فوتبال اراک داشتم و با میثم مجیدی در استقلال بازی کردم. تماشاگران دلسوز آلومینیوم را در مراسم افتتاحیه و در هوای بارانی دیدم و احساس کردم مسئولیتم چند برابر شده است. به همین دلیل انرژی مثبت گرفتیم تا با هم کارهای خوبی برای شهر اراک انجام دهیم. امیدوارم با کمک همکاران و بازیکنان، آلومینیوم را به جایگاه اصلی خود برگردانیم و باعث سربلندی مردم اراک شویم.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص شرایط ویژه این تیم گفت: این تیم شرایط خاصی ندارد. آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. از ابتدای فصل 10 بازی های آلومینیومی را دیدم و از فوتبال این تیم در نیم فصل لذت بردم. نمی دانم چه شد، موقعیت تیم کمی متزلزل است. وگرنه تیم، مسئولان و هواداران همان تیم، مسئولان و هواداران هستند.

رحمتی ادامه داد: تلاش می کنیم خیلی زود شرایط را به روال قبل برگردانیم و تیم را از این وضعیت خارج کنیم. ما سخت کار می کنیم اما باید روی مشکلات روحی و روانی تیم کار کنیم و ببینیم چه می شود. از رسول حتیبی هم تشکر می کنم که مجموعه بسیار خوبی را جمع آوری کرد، اما این (نتایج بد و اخراج) ذات فوتبال است.

وی در خصوص مسابقات مهم مقابل آلومینیوم اراک گفت: همه دوست دارند در میادین بزرگ و مسابقات مهم حاضر شوند. بازیکنان هم همین شرایط را دارند و هر چه به پایان فصل نزدیکتر می شوند انگیزه شان بیشتر می شود. بازیکنان انگیزه دارند که قراردادهای خود را تمدید کنند و به باشگاه های دیگر پیشنهاد دهند و بهترین کار را انجام دهند. ما هم برنامه داریم و “بار به هیچ سمتی” کار نمی کنیم. تلاش می کنیم با نشان دادن تیم در شان تیم آلومینیوم و مردم اراک جایگاهی کسب کنیم و باعث سربلندی آنها شویم.

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به تجربه خود گفت: اینها دربی ها و مسابقاتی بود که بردیم یا باختیم. مطمئن باشید از طرف هیچکس منصوب نشده ام و هیچکس از من حمایت نکرده است! اول خدا و بعد آقا علی بن موسی الرضا (ع) همیشه دستشان را پشت سر من نگه داشته اند و نقششان در زندگی من مهم بوده است. من همیشه سعی کرده ام روی پای خودم بایستم. چه زمانی بازی کردم و چه زمانی که تمرین را شروع کردم.

رحمتی درباره این قول به هواداران آلومینیوم اراک گفت: مربیان بزرگ دنیا نمی توانند قول بدهند، اما قول می دهم که من، همکارانم، کادر باشگاه و همه بازیکنان با جان و دل برای موفقیت اراک و اراک بیاوریم و بیاوریم. تیم را در موقعیتی که نیم فصل است، برمی گرداند.” ما سال اول و آخر را داریم، تلاش می کنیم و یک قدم به عقب برنمی داریم.

وی با اشاره به بازیکنان آلومینیومی که سابقه بازی با او را دارند، گفت: چند بازیکن در این تیم هستند که با من بازی کرده اند و من را می شناسند. من با فاخردینی، مجیدی و شریفات هم تیم بودم. من همیشه برای موفقیت تلاش کرده ام و برای آن تلاش کرده ام. مطمئناً همه این بازیکنان برای موفقیت و حفظ یک پرچم آلومینیومی بالا آمده اند.

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به شرایط فنی تیمش گفت: شاید تیم های دیگر بخواهند هر کدام از این بازیکنان را در اختیار داشته باشند و به تنهایی مهره موثری باشند. قسم می خورم که هیچ فوتبالیستی نمی تواند در زندگی اش کمتر بگذارد. ما با بازیکنان تمرین می کنیم و در کنار شما هستیم. لطفا در این 9 بازی با ما باشید، در قلب خود قوی باشید و به فرزندانمان کمک کنید تا با انرژی و تشویق کامل بازی کنند.

وی افزود: من به افتخار هر یک از این بازیکنان ایمان دارم. مطمئن باشید همه دست در دست هم برای به اهتزاز درآوردن این پرچم و شروع کارمان از امروز تلاش خواهیم کرد. فضای مجازی بلای جان فوتبال ما شده است و از همه شما هواداران می خواهم در کنار ما باشید. هرکسی پنج حساب شخصی دارد و در فضای مجازی می نویسد. این فضا را نادیده بگیرید و اگر کسی حرفی برای گفتن دارد در عمل به من بگوید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید