اعتلای مکتب سلیمانی مهمترین رسالت آموزش و پرورش است/ سبک مدیریتی حاج قاسم باید عنوان رفتار مدیران باشد.

شهید حاج قاسم سلیمانی هادی واقعی دل ها بود و مهربانی با فرزندان شهدا، احترام به پدر و مادر، محبت به اهل بیت علیهم السلام، ولایتمداری، جهادی و انقلابی بودن، از او مردی پرمهر و محبوب در همه زمینه ها ساخته بود. از زندگی، پیر و جوان ساخته ایرانی و غیر ایرانی و همه آزادی خواهان جهان.

فرهنگیان استان قزوین در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی درباره مکتب سلیمانی صحبت کردند.

7c09541a a254 49f7 b193 13017cb41322 خبر خاکستری

حسنعلی عسگری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ دلیل اصلی ماندگاری سردار سلیمانی اخلاص در اعمالش بود و گفت: اقدامات سردار سلیمانی هوشمندانه و وحدت آفرین بود و به دلیل شایستگی های ماندگارش در بین مردم محبوب شد، از این رو مورد احترام همگان است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به تواضع، بصیرت و قدرت شناخت به موقع از شاخصه های شهید سلیمانی گفت: تلاش برای استقرار و تعامل با همه اقشار جامعه بدون توجه به مقوله های جناحی و سیاسی، مسئولیت پذیری، حفاظت از مردم است. دفاع از کشور و مظلومان جهان، داشتن حداکثر انعطاف در برخورد با همه و تلاش برای ایجاد هماهنگی بین همه ارکان، دستگاه ها و افراد از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی بود.


عسگری بیان کرد: سردار سلیمانی با برقراری ارتباط گسترده با آحاد مردم در عرصه های مختلف سعی در رفع نیازهای موجود داشت، ضمن اینکه شناخت اولویت های جامعه و همین ویژگی های خاص دلیل نفوذ این شخصیت بزرگ در دل هاست.


وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما در نظام تعلیم و تربیت است که این شخصیت کم نظیر در تاریخ جهان و ایران اسلامی را به دانش آموزان و معلمان معرفی کنیم تا بتوانیم چنین چهره هایی را برای آیندگان پرورش دهیم.

d74a6b08 df6a 4d05 a11b a208d4e458b7 خبر خاکستری

روح الله مومنی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی تصریح کرد: برخی از انسان ها عمر خود را در راه رضای خدا و بندگانش گذرانده اند و دنیا را به محل آسایش و آرامش تبدیل نکرده اند. مقام انسان بودن و بهشتی شدن در راه خداست.


رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش قزوین در خصوص لزوم ترویج مدرسه سلیمانی در جامعه گفت: امروز دنیای استکبار با شخصیت های کاذب و غیرواقعی به دنبال ترویج فرهنگ غرب است. در مقابل، شهدا باید به عنوان الگوهای موجود در اختیار نسل های امروز و آینده قرار گیرند.»


وی بیان کرد: مکتب شهید حاج کاسم سلیمانی سبک زندگی همه نسل ها خواهد بود چرا که ابعاد زندگی اجتماعی، خانوادگی و مدیریتی سردار دلا مدرسه ای مترقی برای ارتقای سطح جامعه و برای همه مردم خواهد بود. .


مومنی با تاکید بر الگوبرداری از سردار سلیمانی برای حل مشکلات و برون رفت از مشکلات، گفت: شهید سلیمانی همیشه توکل به خدا داشت و جز او به کسی توکل نمی کرد و لحظه ای ناامید به خود نمی داد.


وی در پایان گفت: سردار سلیمانی معتقد بود هر مانعی برای کشور با شمارش، برنامه ریزی و بکارگیری نیروهای جوان برطرف می شود که امروز باید سبک حکومت داری شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه مسئولان الگویی باشد و فانوس دریایی باشد. برای رشد کشور

1691c664 c13c 4bcf be6a 097da396ddce خبر خاکستری

محمد فیروزی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی بیان می کند: پرهیز از اغراض نفسانی و دوری از مادیات، زندگی عادی و زندگی انسانی از ویژگی های سردار بود.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین گفت: میدانی بودن و استمرار بر نظام و انقلاب و ولایت و برداشتن گام های خستگی ناپذیر شهادت سلیمانی را جاودانه کرد.

وی تاکید کرد: کردار، رفتار، گفتار و زندگی شهید سلیمانی می تواند الگویی برای همه اقشار جامعه به ویژه کارمندان و جوانان باشد و با ترویج مکتب سلیمانی می توان میلیون ها سلیمانی را در کشور تربیت کرد که راز آن است. بقا و پیروزی این تداوم انقلاب و رشد و توسعه ایران اسلامی است.

فیروزی گفت: مسئولانی مانند شهید سلیمانی باید اهداف شخصی خود را تعیین کنند و بدانند که اخلاص در عمل مهمترین وظیفه آنهاست. مسئولین باید برای مستضعفان و مستضعفان و هر انسان گرانقدر ایران قدم بردارند و عدالت را رعایت کنند و اینگونه فکرها و اقدامات بهترین راه برون رفت از مشکلات است.

b163ea13 8bae 4a6d 8508 586c438cca0f خبر خاکستری

سید یدالله حسینی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ; وی با بیان اینکه گفتار و کردار سردار سلیمانی یکی است، گفت: سردار سلیمانی از نظر سیاسی یک طرفه نبود و با همه اقشار به ویژه جوانان با احترام و صمیمیت برخورد می کرد.

وی خاطرنشان کرد: زندگی شهید سلیمانی شایسته ایجاد وحدت و استفاده از ظرفیت همه مردم است. وی افزود: شهید سلیمانی مورد استقبال همه مردم حتی کسانی که گلایه داشتند قرار گرفت و در گفتگویی کوتاه به آنها احساس رضایت کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: رمز موفقیت و برون رفت از مشکلات و بحران ها همدلی و اتحاد مسئولان است که باعث وحدت بین مردم می شود و در صورت توسعه این ویژگی بارز شهید سلیمانی در کشور و در میان چهره های مسئولان، دستاوردها خوب خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: اگر کارکنان اخلاص، رضای خدا، پرهیز از آدم خواری، سخت کوشی در خدمت، توجه به محرومان، جذب جوانان و استقامت با دشمنان را در اوج رفتار خود به کار ببندند، دستیابی به رشد و پیشرفت آسان تر خواهد بود. توسعه ..

2ad244fd cf42 404f a473 63ef7436fd83 خبر خاکستری

حسن رحیمانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با بیان اینکه حاج قاسم و حضور و شهادت ایشان موجب برکات جامعه اسلامی شد، گفت: سردار مدافع مظلوم و به معنای واقعی تفسیر آیه شریفه «أشداء علی الکفار رحماء».

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امروز حاج قاسم فقط یک سردار مرده نیست، بلکه یک مکتب فکری و فکری است، مکتبی که انقلاب اسلامی را به زبان زنده کرد و آوازه جمهوری اسلامی را شنید. اسلام ناب» بر جهان.

وی گفت: امروز نزدیک به دو سال از ارتحال حاج قاسم می گذرد که یادش زنده تر از دیروز است و خونش جوشش تر از گذشته در رگ های جبهه مقاومت جاری است.

رحیم هانی گفت: یکی از رسالت های آموزش و پرورش به ویژه در عرصه تربیتی و فرهنگی ترویج و انتقال معارف و فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است و از آنجایی که شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی کاملی است. برای نسل جدید، اعتقادات، اخلاق، عملکرد، انقلابی گری و استکبار ستیزی کودکان و نوجوانان و نسل آینده و آنان را مردان و زنان مؤمن، شجاع و ستم ستیز تربیت می کند.

67b61b0f 7876 4c31 aa64 4f46bc4453dc خبر خاکستری

عینولا صادقی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی گفت: اگر مجاهدت های سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم نبود امروز آرامش و امنیت نداشتیم.

وی افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات و بحران های فرهنگی و اجتماعی بازگشت به اخلاق و معنویت است و سیره و رفتار شهید سلیمانی الگوی بسیار خوبی برای همه مسئولان خواهد بود چرا که سردار تمام تلاش خود را کرده است. زندگی در گسترش اصول و ارزش های دینی و انقلابی.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی مردی شجاع و شهیدپرور است، گفت: خون پاک او با هر فکر و اندیشه ای همه مردم ایران را متحد کرد و راه او ادامه خواهد داشت و خواهد بود. همیشه زنده و جاودانه باشی

8cdacb40 c7eb 4501 86bb 1cf382cb93fe خبر خاکستری

کبری جعفر بیگلو در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ; وی بیان کرد: جمله زیبای «ما امت امام حسین» شهید سلیمانی خاطره ای از ماست و در واقع مکتب حاج قاسم ادامه مکتب عاشورا است که حفظ و ترویج مکتب ایشان همانند ترویج فرهنگ عاشورا است. .

وی افزود: اخلاص، ایثار و مبارزه با ظلم، امر به معروف و نهی از منکر، حفظ وحدت و احترام به همه اقشار جامعه فارغ از گرایش های سیاسی و اجتماعی از مهمترین ویژگی های مکتب سلیمانی است. “

معاون پرورشی و ادبی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اگر مسئولان از شخصیت شهید سلیمانی به عنوان ساده زیستی، ملیت، اخلاص، حفظ وحدت جامعه اسلامی، مداری و شایستگی محوری تقلید کنند، بی شک محبت آنان در میان خواهد بود. قلب مردم.”

67dd01c4 db8b 46ad b433 49f5d0dabd26 خبر خاکستری

سید معرفت اله احمدی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی گفت: مردم سالاری، اخلاص، صداقت و شجاعت شهید سلیمانی و هوش و ذکاوت کم نظیر وی در عرصه های مختلف، توجه به اقشار متوسط ​​و پایین جامعه و درک آن ها، چهره ای ماندگار و تاثیرگذار از این سردار شهید به جا گذاشت. “

وی افزود: ارتباط مستمر این شهید والامقام با همه گروه ها و قشرها با جوانان و دختران و پسران این سرزمین، یاد و خاطره سردار سلیمانی را در دل ها عمیق کرده است.

رئیس اورژانس آموزش و پرورش استان قزوین گفت: همه مسئولان از بالا تا پایین باید سیره اخلاقی و عملی این شهید را سرلوحه زندگی و اهداف سازمانی خود قرار دهند و به دور از هر گونه هرگونه اقدام در میدان عمل حضور داشته باشند. ادعاها. .

این مقام مسئول ادامه داد: مسئولان باید فارغ از مادی گرایی سکولار و خدمت خالصانه به ارکان جامعه، حضور موثر در خط مقدم برای رفع موانع و آسیب های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، با جان و دل و در مسیر واقعی باشند. معنای کلمه.کلمه «حکومت و عمل جهادی» معرف.

وی در پایان گفت: اگر مسئولان، تصمیم گیران و مدیران کشور می توانستند به عنوان شهید سلیمانی بدون توجه به جاه طلبی ها و علاقه مندی های شخصی و خانوادگی در کنار مردم حضور داشته باشند. مردم به ویژه جوانان از اعتلای کشور دست برنخواهند داشت.

102a6e8f 4bb0 446a befa f53173ac4d2d خبر خاکستری

توفیق محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی تصریح می کند: رمز ایستادگی سردار سلیمانی در اخلاص، مردم سالاری، تقوا، ساده زیستی، توکل به خدا و پیروی از عنایت اوست و اینکه او در دنیا به دنبال اعمال صالح و رعایت قانون، صبر و تلاش و استقامت بوده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین گفت: الگوی مسئولان در برون رفت از مشکلات را باید از منظر عملی تقوا و ایمان و کار جهادی سردار جستجو کرد و حضور پربرکت ایشان همیشه و همه جا مایه وحدت بوده است. و همینطور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید