مکتب سردار سلیمانی باید عنوان رفتار مدیران باشد

وی افزود: سردار سلیمانی مظهر عدالت، انصاف و خدمت صادقانه است و با روحیه خستگی ناپذیر و میهن پرستی خود همواره رضایت خداوند را طلب می کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: سردار سلیمانی فردی وطن پرست و وفادار به انقلاب و نظام بود که با زندگی عادی و به دور از هرگونه تجمل و اشرافیت خدمت به مردم و نظام را سرلوحه کار خود قرار داد.

ترویج مکتب حاج قاسم یعنی ایجاد امید و تقویت روحیه کار و تلاش

وی بیان کرد: شهید حاج کاسم سلیمانی خادمی مردمی بود و همیشه در کنار آحاد جامعه که احترام زیادی برای بیت المال قائل بودند و با مردم صادق بود، ایستادگی می کرد. مسئولیت او نیز به خوبی شناخته شده بود.

حقگوییان با اشاره به ویژگی های مدیریتی شهید سلیمانی گفت: مسئولیت پذیری، گنجینه، ایمان به توان جوانان، خوداتکایی و محبوبیت از نکات ارزشمند این شهید است و مدیران باید از مدرسه و الگوی رفتاری آن بیاموزند. “

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان ویژگی های سردار سلیمانی را عدالت خواهی، انصاف و ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار دهند، یقینا نظر بسیاری از مردم تغییر خواهد کرد و اعتقاد خاصی به کارآمدی و تعهد مسئولان دارند.

این مقام مسئول بیان کرد: در حال حاضر در کشورهایی مانند عراق، سوریه و لبنان عکس حاج قاسم سلیمانی در بسیاری از خیابان ها حک شده است که نشان از رشادت، رشادت و ایستادگی وی در برابر کشورهایی است که ابرقدرت دنیا به حساب می آیند اما در واقع قدرت آن هاست. “خالی است.

حاج قاسم همه قلوب از هر گرایش و سلیقه سیاسی را گرد هم آورد

وی گفت: زمانی که بیشتر مناطق سوریه و عراق در اشغال داعش بود، حاج قاسم با ایثار، شجاعت و ایمان به برتری قدرت خداوند بر سلاح های نظامی کشورها وارد میدان شد و دشمن را عقب راند.

حقگویان خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با انواع گرایش ها و سلایق سیاسی همه دل ها را جمع کرد و یک وحدت قوی در کشور و منطقه در برابر مبارزه با استکبار ایجاد شد.

وی در پایان گفت: ترویج مکتب حاج قاسم یعنی ترویج عدالت، خودباوری و خودباوری، مبارزه با فساد، انگیزه بالا برای خدمت به مردم، ایجاد امید و تقویت روحیه تحرک، کار و تلاش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید