شهید سلیمانی مربعی آن را رواج داد/ مکتب حاج قاسم باید عنوان همه ما باشد

ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795156

ترکی گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک مرد عرصه در عرصه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی و تیم هایی که تحت رهبری او برای کمک به مردم هدایت می کرد، باعث محبوبیت این شخصیت عالی رتبه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترگی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با صبح توس گفت:

وی با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و اسطوره آزادی خواهان جهان است، گفت: این شخصیت هرگز از دشمن نترسید و در دل دشمن و انقلابیون ترس ایجاد کرد. یار انسانی مهربان و دلسوز نسبت به مردم به ویژه آسیب دیدگان حوادث و بلایای کشور بود و در کنار مردم و برای رفع مشکلات مردم حضوری صمیمانه داشت.

شهید سلیمانی به عنوان یک میدان دار او را محبوب کرد

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: رشادت های این شخصیت بزرگ در عرصه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی و تیم های آن در بین مردم رواج یافته و علاقه مندان انقلاب اسلامی را در داخل و خارج از کشور برانگیخته است. در خارج از کشور به این شخصیت افتخار می کنند و می توانند شعار «من قاسم سلیمانی هستم» را در جامعه و جهان گسترش دهند.

ترچی ادامه داد: از آنجایی که این قهرمان در طول زندگی خود نماد مبارزه و انقلاب مبتنی بر ایمان و عمل صالح بود، توانست دل مردم را به خود مشغول کند و عشق و علاقه خاصی را برای خود در بین مردم ایجاد کند که عشق است. در همه عرصه های زندگی مشهود است و این عشق و دلبستگی به آن، چه در درون و چه در بیرون، آن را به مکتبی در یاد او تبدیل کرده است؛ مکتبی که دارای ایدئولوژی، عمل و نمادهای ارزشمندی در شیوه خاصی از زندگی است.

مدرسه حاج قاسم باید عنوان مسئولین باشد

وی با تاکید بر اینکه مکتب حاج قاسم باید عنوان مسؤولان باشد، افزود: طبیعتاً باید تلاش کنیم که روحیه مجاهدت، انسان دوستی، اخلاص، معنویت و مخالفت دشمن را از این شخصیت تقلید کنیم چرا که ایشان قهرمانی از آخرت و قهرمان بودند. منافق نبود

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: لذا کسانی که می خواهند از این نماد الگو قرار دهند باید در تقویت این ویژگی ها بکوشند و به ویژگی های اخلاقی، رفتاری و فکری این شهید والامقام توجه کنند. میدان … بودن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید