عمل گرایی و ولایت مداری مکتب سردار سلیمانی باید سرلوحه کار مسئولان باشد.

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797859

عمار ایزدیار عمل گرایی و ولایت مداری را دو ویژگی مهم مکتب سردار سلیمانی دانست که باید در اولویت اول مدیران و مسئولان قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عضو شورای شهر کرج به تیتریک گفت: فرمانداری مهمترین ویژگی حاج قاسم سلیمانی بود.

عمار ایزدیار ادامه داد: سردار دلا در برهه ای از زمان که نیاز به انقلاب بود تا نخبگان و افراد برجسته بتوانند بر اساس منویات رهبری مواضع دقیق و روشنی داشته باشند، همواره در خط مقدم این مسائل بوده است.

وی افزود: اگر جنگ سختی بود سردار سلیمانی نفر اول بود و در صحبت هایش می گفت فرمانده برود بگوید بیا نه اینکه بایستد بگوید برو.

این عضو شورای شهر گفت: سردار سلیمانی همیشه نوک پیکان همه ایرانیان بوده است.

ایزدیار گفت: مردم حس میهن دوستی، پاسداری از مرزهای کشور و محیط زیست، شجاعت و ولایتمداری سردار دلا را دوست داشتند.

وی ادامه داد: شهید مقاومت در بین مردم چهره ای محبوب بود زیرا منافع مردم را بر منافع خود ترجیح داد و در دوران انقلاب نقش اساسی داشت.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند: به شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت نظامی نگاه نکنید، به او به عنوان یک مدرسه نگاه کنید.

ایزدیار گفت: مکتب سردار سلیمانی متشکل از ولایتمداری، روحیه جهادی و انقلابی، معنویت و اخلاص، ایثار و نوع دوستی، عمل گرایی، نه شعاری، انسجام، وحدت، خدمت به مستمندان، توجه به خانواده شهدا، تجلیل از قهرمانان ملی و کل نگر در برابر اعمال

وی افزود: حاج قاسم معتقد بود انقلاب اسلامی متعلق به مردم ایران نیست، بلکه مکتبی است که شکل گرفته است و باید آن را به تمام دنیا صادر کنیم و همین امر باعث شد مکتبی به نام سردار دلا شکل بگیرد. “

این عضو شورای شهر در خاتمه خاطرنشان کرد: عمل گرایی و ولایت مداری دو شاخصه مهم مکتب سردار سلیمانی است که باید سرلوحه کار مدیران و کارکنان پایبند به آن و خدمتگزار بهتر مردم باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید