رفع تبعیض باید سرلوحه کار مسئولان باشد/ در جنگ اقتصادی با مردم پیروز خواهیم شد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال، عزت و آزادی امروز خود را مدیون خون شهدا و بصیرت مردم هستیم و این بصیرت و آمادگی در برابر استکبار جهانی باید همیشه باشد. نگهداری.”

وی گفت: بی شک ایران اسلامی گل سرسبد تمدن نوین اسلامی در عرصه جهانی خواهد بود چرا که تئوری قدرتمند انقلاب اسلامی حاکمیت جهادگر، حمایت از محرومان و مستضعفان است.

این مقام مسئول ادامه داد: مسئولان باید قدردان مردم بصیر اقتصادی، سیاسی و امنیتی کشور باشند و بدانند که خون شهدا در پای درخت انقلاب ریخته شده است و در مقابل این خون باید احترام قائل شوند. خواسته های مردم

مطالبات مردم در راستای رفع درد و رفع تبعیض است

محمد بیعی گفت: مسئولان باید بدانند که مطالبات مردم رفع رنج و رفع تبعیض و بی عدالتی است. این مردم در حماسه 9 دی نشان دادند که اگر به حکومت داری بد اعتراض کنند هرگز اصل انقلاب و ارزش های آن را بیهوده جایگزین نخواهند کرد.

وی با اشاره به راهکارهای مقابله با اغتشاشات امروز گفت: در شرایط کنونی جنگ اقتصادی و یک جبهه جنگ شناختی و ریشه های نظام، تئوری عدالت خواهی و رفع تبعیض مورد هجمه دشمن است و ما را تقویت کنید. شناخت انقلاب.» و ارزش های آن را به نسل جدید منتقل کنید.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز استعمار در قالب فضای مجازی و پدیده های نوظهور با بداخلاقی و دین گریزی به جنگ با آرمان های انقلاب می پردازد.

محمدبیگی در پایان گفت: امروز حراست غیرعامل باید پاسداری فرهنگی، شناختی و ارزشی انقلاب را داشته باشد و همه کارکنان و مردم باید مشکلات اساسی نظام همدلی را حل کنند و دولت باید از ظرفیت مردم برای رفع مشکلات آنها استفاده کند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید