برقراری عدالت و حل مشکلات باید سرلوحه کار مدیران باشد/ مذاکره با برجمی سنگ بنای ایران برای غرب است

ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779847

محمدباکر محمدی لائینی با تاکید بر اینکه عدالت، خوش اخلاقی، صبر در سختی ها و سختی ها باید سرلوحه کار مدیران باشد، گفت: مدیران باید در روزهای جمعه و تعطیلات به کار مردم توجه داشته باشند و در همه برنامه ها به عدالت پایبند باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی و اقامه نماز در وهله اول خواستار جدی گرفتن نماز جمعه شد.

وی با بیان اینکه انسان متقی به درستی از او تجلیل می کند، افزود: داشتن تقوا برای انتخاب و گزینش رهبران و کارمندان بسیار مهم است و باید افراد شایسته برای مسئولیت های مختلف انتخاب شوند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مردم در انتخابات نیز باید به افراد متدین و صالح رای بدهند و آنها را انتخاب کنند، گفت: رای دادن نوعی تمجید است و باید از شایسته و بهتران تجلیل کرد.

این مسئول گفت: اگر به تمام دستورات اسلام عمل کنیم، دنیا گلستان می شود. منفعلانه مشاهده کنید.

محمدی لائینی به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید امام خمینی (ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) چند کلمه به آمریکا نسبت دادند و آن را شیطان بزرگ معرفی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران جنایات آمریکا را محکوم کرد و گفت: امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ توصیف کردند و فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و امروز مرگ بر آمریکا تبدیل به مرگ شده است. گفتمان جهانی

وی با تاکید بر اینکه عدالت، خوش اخلاقی، صبر و سختی باید سرلوحه کار مدیران باشد، گفت: مدیران در روزهای جمعه و تعطیلات به کار مردم توجه داشته باشند و نسبت به همه برنامه ها عدالت داشته باشند.

امام جمعه ساری تعهد فرهنگی را در همه تصمیم گیری ها لازم دانست و گفت: مجلس و قوه مجریه باید عدالت را سرلوحه تصمیم گیری ها قرار دهند.

*دولت باید به معیشت مردم رسیدگی کند

امام آمل نیز در خطبه های این هفته بر توجه جدی و میدانی دولت آقای رییسی به معیشت مردم تاکید کرد و گفت: متاسفانه اکنون مردم در بدترین وضعیت اقتصادی و معیشتی بدون نظارت مسئولانه با هزینه های افسار گسیخته مواجه هستند. “

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی افزود: متأسفانه اخیراً قیمت برخی از کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی به صورت غیرمنطقی افزایش یافته است و انتظار می رود آقای رئیسی که با وعده دولت مردمی رئیس جمهور مردم شد، عمدتاً به فکر مردم باشد. معیشت. .» انجامش بده.

وی افزود: مردم در تامین مسکن، کار و ازدواج فرزندان خود با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه هستند، اما دست اندازی برخی املاک کشور به بیت المال و رانت های اداری با سوء استفاده از سمت و مسئولیت، صدای مردم است. انتظار و مطالبه این است که دولت و قوه قضائیه مظاهر علنی مفاسد اقتصادی در کشور را جدی بگیرند.

مذاکره با برجامی سنگ بنای ایران برای غرب است

امام جمعه امیرکلا نیز گفت: عظمت رسول خدا(ص) به عظمت اسلام، استیفای حق دین جامع و دعوت عمومی، تبیین اسلام، وحدت امت اسلامی، راهبردی. اصل و وظیفه روشن قرآن، دستیابی به تمدن نوین اسلامی با وحدت مسلمین، وحدت مسلمین و آزادی قدس، توجه به اصول سه گانه سیره نبوی (ص) برای صبر، عدالت و اخلاق در جامعه یکی از بیانات امام خامنه ای در دیدار با مهمانان وحدت اسلامی بود.

حجت الاسلام عباس بابیان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: روش های استکباری مخالفت با جریان حق در طول تاریخ، سرپیچی از دعوت الهی، استفاده از ظرفیت های اقتصادی، نظامی، سیاسی برای سلطه و فساد، مخالفت با حاکمیت دین در جامعه، همسان سازی فیزیکی و… نابودی پیامبران، تلاشی همه جانبه و فراگیر برای وادار کردن جامعه ارزشی به گناه است.

وی افزود: مذاکرات برجامی در بروکسل به پیشنهاد ایران سنگ محک جمهوری اسلامی برای غرب است. مذاکرات فقط بر سر رفع تحریم ها خواهد بود. برنامه، برچسب های مختلف (عدم اشاعه، مبارزه با تروریسم) و نقض حقوق بشر) راستی آزمایی لغو تحریم های آمریکا باید در مذاکرات بروکسل مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در سالگرد حکومت دیکتاتوری رضاخان باید گفت: دلایل مبارزه و مخالفت روحانیت اصیل و انقلابی با رضاخان آزار و اذیت و سکولار بدبینی توده های جوان به روحانیت و روحانیت بود. حذف ارزش های دینی

وی گفت: عملیات سایبری علیه ایران با محوریت موضع سوخت برای تغییر رفتار ایران و ایجاد هرج و مرج در کشور شکست خورد زیرا باید در اعتراض شدید و شوک ضد امنیتی وارد کشور می شد. گرانی بنزین و نبود این دو جزء خلاء بزرگی ایجاد کرد که با عنایت خداوند نتوانست اولین گام در احیای ناآرامی ها و اعتراضات در ایران را احیا کند.

وی خاطرنشان کرد: شاگردان مدیران آینده مدیریت کشور باید به خودسازی و تحول، خدامحوری، اخلاق، عبادت و بندگی، مسئولیت پذیری، تحرک همیشگی در تحصیل و خلاقیت، راست کردن پای راست، امید به زندگی بپردازند. و آیندگان را به امنیت خدا و انقلابی بودن و حاکم بودن و تقوا و یاد خدا در همه چیز توکل و مجهز کن.

امام جمعه امیرکلا با اشاره به اینکه اولین هدف تهاجم فرهنگی دشمنان جوانان است که در این صورت بسیج الگوی مناسبی برای حفظ امنیت نسل جوان از تهاجم فرهنگی دشمن و فساد خواهد بود، ادامه داد: ببخشید.

این مقام مسئول بیان کرد: جوانان رمز پیروزی ایران، امید به امروز و فردای ملت و رهبری، حافظ امانت بزرگ الهی استقلال و آزادی، پرچمداران تمدن نوین اسلامی، عجایب هستند. انقلاب اسلامی و محور حرکت های انقلابی، سیاسی، سازنده، فرهنگی، اقتصادی و الهی است. و روحانی هستند.

بابیان شهید فهمیدی و اسطوره ها را محصول تربیت فرهنگی اسلامی و در گرامیداشت 14 آبان روز فرهنگ عمومی، وظایف هفتگانه و نقش نهادهای دولتی و کارکنان فرهنگ عمومی در نظام اسلامی می داند. کار جمعی، تلاش، پرورش روحیه نماز، افزایش علاقه به مطالعه و کتابخوانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید