جهاد تبیین باید سرلوحه کار ائمه جمعه باشد


ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805551

آیت الله علما در خصوص اهمیت تبیین انقلاب گفت: جوانان از وقایع قبل و قبل از انقلاب اطلاع کافی ندارند، لذا جهاد تبیین باید سرلوحه کار ائمه جمعه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما امروز سه شنبه در نشست مشترک ائمه جمعه شیعه و سنی استان کرمانشاه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سوگ رحلت آیت الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: به عنوان رهبر معظم انقلاب حضور داشتند. افراد زیرک که نصیحتشان بسیار آموزنده بود.

سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه در خصوص اهمیت تبیین انقلاب افزود: جوانان از حوادث قبل و قبل از انقلاب اطلاع کافی ندارند، لذا جهاد باید سرلوحه کار باشد و روز جمعه باید در رأس امور قرار گیرد. دعاها.”

وی خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری یک تصمیم اساسی است و خط می دهد و ائمه جمعه که منبر دارند باید طبق ایشان عمل کنند.

آیت الله علما فرمودند: اگر وقایع دینی مانند عاشورا تبیین نمی شد، مجهول می ماند، پس تبیین سرمایه ای است که باید مراقب آن باشیم.

وی افزود: اگر همه ما قیام الهی داشته باشیم، انقلاب و اسلام در امان است، چرا که امام راحل انقلاب را با این تفکر آغاز کردند و تمام قیام خود را بسم الله کردند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: حسادت اعم از خانوادگی، دینی، اجتماعی و سیاسی نیز از مواردی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند و باید در نظر داشت که خود خداوند منشأ غیرت است.

وی اذعان داشت: ما امروز در دنیا اولین هستیم و تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی نشان داد که مردم هوشیار و پشتیبان اسلام و رهبری هستند.

آیت الله علما گفت: باید جوانان و همه اقشار مردم را نسبت به ولایت فقیه، اسلام، رهبری و احکام دینی آگاه کنیم و در این زمینه توضیحی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید دست به دست هم دهیم، اسلام و ولایت فقیه را یاری کنیم، همانطور که می دانید امروز مردم و رهبر ایران قوی ترین جایگاه را در جهان دارند.

دیدگاهتان را بنویسید