جهاد برای تبیین و افشای چهره زشت استکبار از مهمترین وظایف ائمه جمعه و جماعات است.


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890392

آیت الله عبادی با تاکید بر اهمیت تلاش برای تبیین و جلوگیری از تحریف، گفت: جامعه ای که دوست را از دشمن نشناسد و خائن را از بنده تشخیص ندهد، مانند کور، کر و لال است، پس وظیفه آن است. علما به ویژه به ائمه جمعه و جماعت، شناخت چهره زشت دشمن و پنجه آهنین در دستکش مخملی آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با ائمه جمعه، ستاد ائمه جمعه و اصحاب رسانه در دفاتر ائمه جمعه استان با حضور مهندس آهوت مدیر ارتباطات و رسانه سیاست گذاری امام جمعه کشور – پند و اندرز گفت: راه هوا و خدا یک نقطه است، شاخه های دیگر شاخه های این دو راه است.

نماینده فقیه خراسان جنوبی با بیان اینکه بعثت همه انبیای الهی در مسئله توحید بر حق است، افزود: استکبار و لیبرال دموکراسی غرب آسیب بزرگی است که امروز در دنیا گریبانگیر بشریت شده است و هیچ چیزی اصلاح نمی شود. تا خودت را از این شر نجات دهی..


لیبرال دموکراسی غربی بدترین شکل استبداد است

وی با اشاره به اینکه مقاومت می خواهد به آزادی دست یابد، افزود: لیبرال دموکراسی غربی بدترین نوع استبداد است که در ناباوری با شعار آزادی، حقوق بشر و حقوق کودک بدترین نفاق را دارد.

آیت الله عبادی علاوه بر وظایف مختلفی که علما دارند، مشکل را رفع «پر از ظلم و ظلم» از این حالت عنوان کرد و گفت: انسان باید از این غفلت خلاص شود و در خواب مرگ که در عوض دشمن را می برد. دوست، و خائن را به جای بنده گرفته تا بیدار شود.

امام جمعه بیرجند به سوابق کیفری اروپایی ها اشاره کرد و افزود: ابزار توسعه دولت اروپایی توسعه فساد برای غلبه بر کشورهاست.

وی ادامه داد: امروز هم دشمنان اندلس و توسعه فساد برای تسخیر کشورها در جریان هستند و از 200 سال پیش که پا به کشورهای اسلامی گذاشتند از هیچ نقشه و دشمنی فروگذار نکردند. “


مستکبرین تحمل یک کلمه حساب و کتاب را ندارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مستکبرین تحمل حساب را ندارند و بازی های سیاسی و تبلیغاتی درست می کنند، گفت: داروی بیماری که بشر را مبتلا کرده علما هستند.

آیت الله عبادی یکی دیگر از نقشه های دشمن را تسلط اشرار و اشرار بر جامعه می داند و می افزاید: شهادت 250 هزار نیروی مؤثر از جمله شهید مطهری، شهید صدر، شهید بهشتی و شهید چمران و هشت سال جنگ تحمیلی و راه اندازی داعش. نمونه ای از جنایات استکباری برای از بین بردن نیروهای مؤثر و کارآمد و تسلط بر جامعه توسط افراد فاسد و شرور است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: با وجود تاریخ کثیف و گرانبهای غربی ها، عده ای همچنان به لیبرال دموکراسی به چشم یک انسان نگاه می کنند و پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، همه مرتبط با آنها دست به کار شدند و کشورشان را برای رضایت لیبرال ها ویران کردند. آنها در حال نابودی دموکراسی غربی هستند و نمی گذارند کسانی که دلسوز هستند و دولت را از بیگانگان گرفته اند آن را اصلاح کنند.


واجب مهم ائمه جمعه و جماعات در جهاد برای تبیین

وی با تاکید بر لزوم تدبیر و برنامه برای بیداری مردم از بی خوابی نسبت به دشمن، افزود: امروز کفر و اسلام در جنگ تمام عیار هستند و لذا جهاد واجب و ضروری است و اگر این فرصت از دست برود صحنه کربلا خواهد شد. تکرار کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: بحث جهاد برای تبیین و جلوگیری از تحریف مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیاز به برنامه و برنامه کارشناسی دارد و نباید مانند جامعه ای که این موضوع مهم را آسان نمی گیرد. دوست را از دشمن و خائن را از بنده بشناس. آنان که قادر به تشخیص نیستند، مانند کور، کر و لال هستند، از این رو وظیفه علما به ویژه ائمه جمعه و جماعات است که چهره زشت دشمن و پنجه های آهنین را در دستکش مخملی خود نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید