اعزام 30 دانش آموز به شهر سربیشه/ اجرای برنامه های ائمه جماعات در مساجد


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821283

حجت الاسلام صفری گفت: حدود 30 دانش آموز برای ماه مبارک رمضان به شهرستان سربیشه اعزام شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن صفری مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه در گفتگو با خبرنگار حاورستان از فعالیت های قرآنی و ارسال پول به روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان سربیشه اعزام شده است.

وی با بیان اینکه حدود 30 دانش آموز برای ماه مبارک رمضان به شهرستان اعزام شده اند، افزود: به دانش آموزان بیشتری توصیه می کنیم برای ماه مبارک رمضان به سربیشه بیایند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه گفت: در سربیشه محافل جزء خوانی قرآن در مساجد، جلسات قرآن خانگی، روزانه تفسیر همان جزء و قرائت اصلی در درعا، سربیشه و مود برگزار می شود. .

حجت الاسلام صفری گفت: برگزاری مسابقات قرآن، افطاری های ساده هر شب در مساجد و کمک به نیازمندان از جمله برنامه هایی است که در هر مسجد با هدف امام جماعت انجام می شود.

وی با بیان اینکه شناسایی و حمایت از نیازمندان به صورت محله ای انجام می شود، گفت: بسته های غذایی تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه گفت: در شب های قدر و شهادت امیرالمومنین(ع)، حرکت هیئت های عزاداری، دعوت از سخنرانان استانی، محافل جزیی خوانی و جلسات کلیدی پیش بینی شده است.

حجت الاسلام صفری گفت: پیش بینی و تمهیدات لازم برای روز قدس که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و نماز عید سعید فطر انجام شده است.

وی با بیان اینکه هر کانونی یک خصلت دارد، افزود: سعی می کنیم برنامه ها بی رنگ و بی بو و پرمخاطب باشد چرا که اگر برنامه ای خودجوش و پرمخاطب باشد ادامه پیدا می کند اما اگر محدود به برنامه های اداری باشد، با هر تغییری که می شود. ، تنگنای اعتبار و سایر مشکلات در زمان و شرایط محدود است و ممکن است پایدار نباشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید