افشای چهره آمریکا علیه حقوق بشر یکی از مصادیق جهاد برای تبیین / مجموعه 270 هزار پرونده فرهنگی شهدا


ساعت: 17:10
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880592

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران:

نریمانی از جمع آوری 270 هزار پرونده فرهنگی شهدا خبر داد و افزود: وصیت نامه ها و اسناد به جا مانده از شهدا گنجینه ای ماندگار از ایثار و شهادت است و باید این فرهنگ نسل به نسل ترویج شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقرحیم نریمانی امروز در یادواره قربانیان تروریسم خراسان جنوبی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، خواندن و افشای حقوق ضد بشری آمریکا یکی از مصادیق جهاد است.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز بر این باور است که همه نهادهای حقوق بشری آمریکایی خودساخته هستند و گفت: در دوران ریاست جمهوری ترامپ بسیاری از این سازمان ها با مشکلات مالی مواجه بودند و یکی از اقدامات استعمار مدرن نامید. حقوق بشر جعلی آنها

نریمانی با اشاره به اینکه هفته حقوق بشر آمریکا یادآور فداکاری گروهی از ایرانیان در بمباران شیمیایی رژیم صدام است، تصریح کرد: نمونه دیگر از بررسی تطبیقی ​​هفته حقوق بشر آمریکایی، بمباران هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی است. ایران که توسط فرمانده ناو جنگی آمریکایی مشخص شد مدال افتخار می دهند.

وی تصریح کرد: 16 هزار شهید ترور در کشور داریم و پس از قتل شاهدان این جنایات به صراحت بیان می کنند که این کار آنها بوده که مصداق نقض حقوق بشر است اما جبهه استکبار همیشه جایگزین مظلومان می شود. و ستمگران با تبلیغات گسترده رسانه ای».

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمع آوری 270 هزار پرونده فرهنگی در خصوص شهدا خبر داد و افزود: وصیت نامه ها و اسناد به جا مانده از شهدا گنجینه ای ماندگار از ایثار و شهادت است و باید این فرهنگ سازی شود. نسل به نسل ترویج می شود.

نریمانی خاطرنشان کرد: در بیان گام دوم انقلاب در قالب توسعه فردی و تمدن نوین اسلامی یکی از مبانی اصیل آن ترویج روحیه ایثار و شهادت است.

وی در پایان گفت: با وجود 43 هزار آزاده و 560 هزار جانباز از بنیه فرهنگی و سرمایه اجتماعی بی بدیل برخوردار هستیم که امیدواریم زمینه استفاده از ظرفیت شهدا در عرصه توسعه کشور در اقتدار مردمی فراهم شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید