ایجاد مرجع معتبر خبری یکی از مصادیق جهاد تبیین است


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918315

آیت الله کعبی گفت: دشمن از فضای رسانه ای و مجازی برای تضعیف اعتقادات، اخلاق و اعتقادات و تضعیف دین استفاده می کند و اگر فردی بتواند در مقابل دشمن قدرت رسانه ای تولید کند و در سایه آن قدرت دشمن را تضعیف کند، مصداق جهاد است. فی سبیل الله.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از رهیاب ، آیت الله عباس کعبی از اعضای مجلس خبرگان رهبری که در بندر امام خمینی (ره) سخنرانی می کرد نیز به بیان آخرین وقایع جامعه پرداخت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری جهاد رسانه ای را یکی از عرصه های جهاد در عصر جدید دانست و افزود: دشمن از رسانه ها و فضای مجازی برای تضعیف اعتقادات، اخلاق و اعتقادات و تضعیف دین استفاده می کند و اگر بتوان قدرت رسانه ای را در مقابل آن تولید کرد. دشمن و در سایه آن تضعیف نیروی دشمن نمونه ای از جهاد در راه خداست.

وی ادامه داد: اگر در دوران دفاع مقدس آموزش نظامی اجباری و کافی بود امروز خط اول جنگ در رسانه است و برای مقابله با دشمن سواد رسانه ای و بسیج رسانه و مقابله با دشمن در رسانه ها واجب و کافی است. . اگر 10 میلیون مسلمان مکتبی که ایمان قوی دارند و نقشه های دشمن را می دانند به رسانه ها پیام بدهند، دشمن در جهاد رسانه ای شکست می خورد.

وی یکی دیگر از عرصه های جهاد در زمان ما را جهاد عفاف و حجاب می داند و می گوید: یکی از برنامه های دشمن مبارزه با عفاف، حجاب و غیرت مسلمانان و امروز تشویق خواهران و زنان به حجاب است. اگر جهاد به قصد مخالفت با نقشه دشمن باشد.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز تضعیف روحانیت یکی از برنامه های دشمن است و تکریم روحانیت و قدردانی از روحانیت جهاد است، بنابراین عرصه های جهاد بسیار گسترده است و هر مسلمانی می تواند یک عالم باشد. مجاهد در راه خدا .

وی با بیان اینکه امروز یکی از عرصه های جهاد، جنگ روایات است، گفت: در جنگ روایتی نباید به روایت دشمن توجه کرد، باید سعی کنیم روایت صحیح را منتشر کنیم و به روایت های یک نفر اعتماد کنیم. نظام اسلامی. امام رضا (علیه السلام) فرمودند: هر کس به سخنان گوینده یا رسانه ای گوش دهد، گویی او را عبادت می کند، پس اگر آن رسانه از خدا سخن بگوید، خدا را عبادت کرده است و اگر آن رسانه از شیطان سخن بگوید و از شیطان حمایت کند. شیطان پرستی.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: تقویت رسانه هایی مانند ایران اینترنشنال و بی بی سی، کار برای این رسانه ها و حمایت از این رسانه ها گناه کبیره است و مقابله با این رسانه ها جهاد رسانه ای است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید