اجتماع امت رسول الله (ص) دشمنان را به ناامیدی سوق داد/ جهاد تبیین در مقابله با توطئه های دشمن از مصادیق دفاع مقدس است.


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899801

کریمی گفت: امروز حراست مقدس در کشور ادامه دارد و جهاد تبیین در برابر توطئه های دشمنان یکی از مصادیق حراست مقدس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر سه شنبه در دیدار با خانواده معظم شهدا به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس. دفاع میعادگاه عاشوراییان و حسینیانی است که به ندای حسین زمان خود لبیک گفتند و در جبهه‌های نبرد و دفاع از ارزش‌های اسلامی ظهور کردند و بزرگ‌ترین حماسه‌های تاریخ را آفریدند و عاشورایی دیگر را تکرار کردند.

وی با بیان اینکه خودباوری و مسئولیت پذیری از مهمترین دستاوردهای حراست مقدس است، گفت: این دو مولفه مهم باعث شد که ایران اسلامی به موفقیت های بزرگی دست یابد و گام دوم انقلاب باید تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای مردم باشد. جوانان به خوبی آن را به عنوان یک فرهنگ نهادینه کردند.

سردار کریمی تاکید کرد: دستاوردهای امروز حراست باید به خوبی برای جوانان تبیین شود و از این رو جهاد تبیین برای بازخوانی و نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان بسیار مهم است.

وی ادامه داد: انقیاد ولایت و تلاش شهدا و رزمندگان در دوران انقلاب اسلامی همواره رمز موفقیت کشور در بحران های مختلف بوده است و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی علیرغم 43 سال توطئه های دشمنان به برکت خون پاک شهدا

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امت رسول خدا (ص) در واکنش به هتک حرمت مقدسات گفت: حضور مردم به عنوان رکن اصلی حرکت و پیشرفت کشور همواره جامعه را از تهدیدات و توطئه های دشمنان مصون می دارد.

وی تاکید کرد: حضور حماسی مردم در اجتماع عظیم و باشکوه امت رسول الله (ص) بار دیگر نشان از وفاداری ملت به مکتب اسلام، ولایت و ارزش‌های اسلامی داشت و موجب یاس و ناامیدی شد. به دشمنان

سردار کریمی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی، گفت: پاسداری از ارزش های اسلامی و جلوگیری از تحریف و مقابله جدی با جنگ شناختی دشمن وظیفه همه مسئولان و افراد تأثیرگذار است چرا که دشمن پس از جدیت، پس از گذراندن دوران دفاع مقدس، باید تلاش کند. شکست در استراتژی های 43 ساله علیه ملت. دگرگونی حقایق صورت گرفته و در جنگ روایات می خواهد جای جلاد و شهید را عوض کند و حقایق را وارونه جلوه دهد.

وی افزود: بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی به دنبال فراموشی یاد و خاطره و تلاش شهدا در همه عرصه ها هستند و دشمن نمی خواهد جوانان از شهدا به عنوان الگوی واقعی ملت ایران استفاده کنند و لذا همه ما برای زنده نگه داشتن یاد و مکتب شهدا هستیم باید حساس باشیم و وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز دفاع مقدس در کشور ادامه دارد و تبیین جهاد در برابر توطئه های دشمنان یکی از مصادیق دفاع مقدس است گفت: همانطور که مردم شجاع و غیور هستند. ایران بزرگ ترین حماسه ها را در دفاع مقدس آفرید. امروز همه مردم باید در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند و نسل جوان جامعه را به خوبی از حماسه های انقلاب اسلامی آگاه کنند.

لازم به ذکر است در این آیین از خانواده معظم شهیدان محمد سلیانی، مسلم مرادی و میتبی محسنی تجلیل شد، در این دیدار سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی، امیر صادقیان فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر در این مراسم فرماندهی کل ارتش استان مرکزی، سردار هوشیار، فرمانده مدرسه مالک اشتر، سرهنگ کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید