افشای حقوق ضد بشری آمریکا یکی از مصادیق جهاد برای توضیح است


ساعت: 13:04
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880771

مدیر گچسارانی گفت: آمریکایی های ناقض حقوق بشر همان تروریست هایی هستند که خاورمیانه را ویران کردند و جنایات زیادی علیه بشریت مرتکب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اورنگ ناراکی، نویسنده و کارگران تئاتر گچسارانی در گفت و گو با صبح زاگرس؛ وی در خصوص افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: رهبر انقلاب اسلامی بارها در بیانات خود به موضوع حقوق بشر آمریکا اشاره کرده اند که دولت آمریکا از حقوق بشر صحبت می کند و در عین حال زشت ترین تصویر از نقض حقوق بشر را در مستکبرین خود نشان می دهد. رفتار با ملت های ضعیف جهان

وی افزود: از این رو دولتمردان آمریکایی را می توان کانون شرارت، جنایت، ترور و تروریسم در سطح بین المللی دانست، هرچند کشور ما در چهارده دهه انقلاب اسلامی قربانی ترورهای متعدد آمریکایی ها شده است.

ناراکی تصریح کرد: باید توجه داشت که آمریکایی ها تنها به دنبال منافع خود هستند و با ادعای توخالی حقوق بشر به نوعی از کشورهای دیگر امتیاز می گیرند، هرچند که نظام سلطه با ابزار مؤثر اما دروغین حقوق بشر و با استفاده از آن جنایات بسیاری را مرتکب شده است. کمک امپراتوری رسانه ای سطح منطقه و جهان درگیر است.

مدیر گچسارانی ادامه داد: بنابراین آمریکایی هایی که از حقوق بشر گلایه می کنند، همان تروریست هایی هستند که در دهه های اخیر خاورمیانه را ویران کرده و قتل و جنایت علیه بشریت زیادی را مرتکب شده اند.

ناراکی گفت: امروز اقدامات ضد حقوق بشری رژیم آمریکا را می توان در وحشت فیزیکی و شخصی علما و علمای کشورمان مشاهده کرد و این در حالی است که جهان مملو از اقدامات تروریستی و شیطانی دولتمردان آمریکایی علیه مردم بی گناه است. به ویژه مسلمانان جهان.

وی تصریح کرد: اما بارزترین مصداق جنایات آمریکا در کشور ما تحمیل جنگ هشت ساله علیه ملت ایران و حمایت رژیم بعث عراق، کشتار 17 هزار مرد، زن و کودک و هدف قرار دادن مردم ایران است. هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران و کشتار دانشمندان، دانشمندان هسته‌ای و برجسته کشورمان، بلوکه کردن دارایی‌های ایران، تحریم‌های فلج‌کننده ملت ایران و دهه‌ها نمونه دیگر از جمله اقدامات آنها علیه حقوق بشر است.

نویسنده گچسارانی در ادامه تصریح می کند: اما رژیم سلطه همواره با تبلیغات رسانه ای که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری تکیه کرده و چهره واقعی آمریکا علیه حقوق بشر را آشکار می کند، تلاش می کند جای مستضعفان و ظالمان را عوض کند. از مصادیق جهاد این تبیین در نتیجه آشکار شدن ماهیت حقوق بشر آمریکایی برای نسل های امروز کشورمان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید