افشای ماهیت آمریکا مصداق جهاد است/ آمریکا شخصیتی خبیث و ظالم دارد


ساعت: 18:39
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879660

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یکی از مصادیق جهاد در تبیین، ارائه جوهره حقوق بشر آمریکایی به نسل های امروزی است تا توضیح دهند آنچه که آمریکایی ها واقعا انجام می دهند کاملا برعکس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی ناصر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: اگر بخواهیم جنایات آمریکا را از اولین لحظاتی که جرقه های انقلاب زده شد در سال 42 و حتی اندکی قبل از آن فقط در حق ایران اسلامی بشماریم، روزها و سال ها طول می کشد.

وی گفت: باید جنایات آمریکا را برای مدت طولانی بازخوانی کنیم و ببینیم این جنایتکار و شیطان بزرگ که روزگاری ابرقدرت عالم بود، چه جنایات و ظلمی را در حق مظلومان جهان به ویژه مردم جهان مرتکب شد. مردم ایران اسلامی».

حجت الاسلام ناصر افزود: اتفاقات نیمه اول تیرماه در کشور ما در حال مطالعه تاریخ است و می بینیم که این روزها ظلم و جنایات بزرگ علیه مردم ایران اسلامی شده است و با مطالعه آنها کاملاً می توان به شرارت آمریکا پی برد. زورگو و ستمگر «کسی که برای رسیدن به منافع و خواسته های خود از ظلم و ستم و قتل و جنایت دریغ نمی کند.


* ادعای حقوق بشر آمریکا مضحک و مضحک است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به نامگذاری این هفته به عنوان «هفته حقوق بشر آمریکایی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ایشان برای تعریف تعریف و ماهیت انسان آمریکایی بر این موضوع تاکید کردند. حقوق. “

وی گفت: وقتی صحبت از حقوق بشر به میان می آید، این بدان معناست که هیچ حکومت و حاکمی به ویژه مقامات درجه یک سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی نباید اجازه دهد که حقوق هیچ انسانی در سراسر جهان ضایع شود.

حجت الاسلام ناصر ادامه داد: اما تعریف و ادعای دفاع از حقوق بشر در آمریکایی ها سخنی مضحک و مضحک است و می توان گفت از روی حماقت و نگاه متکبرانه این حرف را می زنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه آمریکایی ها چیزی به نام حقوق بشر را قبول ندارند و به حقوق بشر اعتقادی ندارند، گفت: آمریکایی ها معتقدند هرجا شرکت، سرمایه گذار و شرکت بزرگ آمریکایی وجود دارد، اولویت اصلی حقوق آنهاست و آمریکایی های ثروتمند تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف خود انجام می دهند و در سرتاسر جهان دارای منافع نامشروعی هستند که کاملاً از طریق زور، ظلم، ظلم و زور به آن دست یافته اند.


* آمریکا برای رسیدن به اهداف خود به شهرها دست می یابد و مردم مظلوم و بی دفاع را به راحتی می کشد

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه حقوق بشر برای آمریکایی‌ها معنایی ندارد، گفت: کودکان بی‌دفاع هم رحم نمی‌کنند.

وی افزود: آمریکایی ها برای رسیدن به اهداف خود شهرها را متحول می کنند و منابع و ذخایر خدادادی بسیاری از کشورهای محروم و جهان سوم را غارت می کنند و به هیچ وجه حقوق بشر را زیر پا نمی گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در خصوص رویدادهای هفته کتابخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی (6 تا 12 تیرماه) در ایران گفت: سوء قصد به مقام معظم رهبری در 6 تیر 1360، انفجار در مقر حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر 1360 و شهادت دکتر بهشتی و یارانش، شهادت فعال انقلابی محمد کچویی (رئیس زندان اوین) در 8 تیر 1360 بر اثر قتل، بمب شیمیایی بر فراز سردشت در 8 تیر 1366 توسط صدام و حزب بعث عراق و شهادت وحشیانه صدها نفر از مردم آن منطقه، شهادت آیت الله سدوحی یک فروند هواپیمای ایرباس از ناو یو اس اس وینسنس در 12 تیر 1367. کشته شدن 290 مسافر و خدمه، از جمله 66 کودک و 53 زن). اتفاقات مهم این هفته فرا رسید.

وی افزود: پشت همه این حوادثی که در همان هفته در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داد، دست آمریکا به طور مستقیم و غیرمستقیم تحت فرمان آمریکای جنایتکار است.


* آمریکا در مقابل جنایات خود به هیچ وجه حقوق بشر را زیر پا نمی گذارد

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه منافقین نه تنها افراد ذکر شده بلکه بیش از 17 هزار نفر از ایران اسلامی را بزدل و مظلوم هستند، گفت: اتفاقی که افتاده این است که اصلاً حقوق بشر را زیر پا نمی گذارند و حتی در کشور خودشان هم تحقیر می کنند. سیاه پوستان و اجازه ندهید نفس بکشند و به راحتی آنها را بکشند و در آمریکا سیاست مطلقاً نژادپرستانه وجود دارد اما حقوق بشر را رعایت نمی کنند.

وی گفت: اما اگر جنایتکاری آنطور که شایسته است مجازات شود، آمریکایی ها فریاد خواهند زد که حقوق بشر در ایران رعایت نمی شود و باید به ایران حمله کرد و با آن برخورد کرد.

وی گفت: این اتفاق در همه کشورهای در حال توسعه جهان سوم رخ می دهد و اگر جنایتکاری مجازات شود، آمریکایی ها آهی آسوده می دهند، اما خودشان به راحتی مظلوم را می کشند و آرام نمی گیرند.


* افشای ماهیت و چهره واقعی آمریکا از مصادیق جهاد است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: این هفته فرصت مناسبی برای ارائه جوهره حقوق بشر آمریکایی به ویژه به نسل جوان است.

وی گفت: حقوق بشر آمریکایی در این هفته نیاز به تعریف، تحلیل و تبیین دارد و یکی از مصادیق جهاد تبیین، تبیین ماهیت حقوق بشر آمریکا برای نسل های امروزی است که واقعیت چیست، آمریکایی ها دقیقا دارند انجام می دهند. این مخالف.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه بیشتر رسانه‌ها و فضای مجازی در دست آمریکاست، گفت: متأسفانه گاهی اوقات ما هم در میدان دشمن و بدون اطلاع و درک صحت آن با پخش و انتشار برخی فیلم‌ها بازی می‌کنیم. محتوای جعلی ما اقدامات آنها را تایید می کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید نگاه تیزبینانه و آگاهانه داشته باشیم و چهره واقعی آمریکا را برای نسل جوان امروز آشکار کنیم و بگوییم که فقط در ایران اسلامی چه جنایت هایی انجام داده اند.

وی گفت: به مناسبت هفته کتابخوانی و افشای آمریکایی در زنجان در فضای مجازی و همچنین در فضای تبلیغاتی کارهای خوبی انجام شده است. زنجان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام ناصر گفت: سخنگوی این مراسم که مصادف با سالروز شهادت امام جواد(ع) است، دکتر حجت الاسلام زمانی رئیس فعلی دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه و رئیس سابق بین الملل خواهد بود. روابط در حوزه های علمیه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید