عاقبت جولان مرد خبیث در گروه روبیک مدرسه دخترانه / در شیراز فاش شد

عاقبت جولان مرد خبیث در گروه روبیک مدرسه دخترانه / در شیراز فاش شد

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی مرد جوانی که با ارسال پیام های تهدیدآمیز و غیراخلاقی در شبکه اجتماعی روبیکا اقدام به آزار و اذیت دختر شاکی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ امیرحسین سلیمانی گفت: مردی 42 ساله ساکن یکی از شهرستان های جنوبی استان فارس با ارائه گزارشی قانونی به پلیس فتا مدعی شد که فردی ناشناس در گروه مدرسه که دخترش نیز عضوی از آن است، اقدام به ارسال پست می کند. مواد جعلی و تهدید آمیز با هدف اخاذی از وی و خانواده اش به این معنی است که رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی گفت: پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل و با جمع آوری اوراق و مدارک مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم (پسر) در نهایت شناسایی و در منزلش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فتای استان فتای استان با بیان اینکه متهم با کمک همکلاسی های شاکی به گروه مدرسه ملحق شده بود، گفت: پس از مواجهه با ادله و مدارک جمع آوری شده توسط کارشناسان این پلیس به جرم خود اعتراف و علت را بیان کرد. زیرا عمل آن اخاذی است.

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: بر اساس قانون هرگونه توهین، توهین و به اشتراک گذاری تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی جرم تلقی شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد دارد. بنابراین رعایت اخلاق در فضای مجازی و به ویژه در شبکه های اجتماعی حائز اهمیت است.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir (بخش گزارش عمومی) گزارش خود را اعلام کنند و یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید