جهاد طبین باید سرلوحه کار همه باشد/ از تحریم ها به عنوان فرصتی برای پیشرفت ایران اسلامی استفاده کنیم

ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806718

این کارشناس سیاسی گفت: امروز باید از تحریم ها به عنوان فرصتی برای توسعه ایران اسلامی استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی در منطقه الگو است و بسیاری از کشورها در حال فراگیری فرهنگ مقاومت و ایثار از سوی ما هستند. تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان قطعاً ضروری است و این تحولات در چهار دهه اخیر باید در همه عرصه ها خوانده شود.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: بزرگ ترین عید ملی کشور از اهمیت و جایگاه ویژه ای در عرصه بین المللی برخوردار است. جهش علمی، تولید ملی و کارآفرینی از مهمترین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی بود. خوشبختانه امروز مردم همیشه به هر گونه تفرقه در ایران اسلامی واکنش نشان می دهند، «با مشت های گره کرده توطئه و عصیان نشان دادند.

وی گفت: اکنون با گذشت چهل و سه سال از انقلاب اسلامی، شاهد رشد و شکوفایی روزافزون عرصه های علمی، فناوری، نظامی، اجتماعی و مستقل کشور و همچنین رشد علمی ایران در منطقه و جهان هستیم. سطحی درخشان که حتی دشمنان نیز قدرت انکار آن را ندارند.

محمدی تاکید کرد: اکنون شاخه های این درخت قدرتمند علمی و فناوری علاوه بر کشور، به تدریج در منطقه و جهان رشد کرده و ایران به عنوان کشوری مستقل و آزادیخواه به بازیگری فعال و موثر تبدیل شده است. امروز باید از تحریم ها به عنوان فرصتی برای توسعه ایران اسلامی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی شرایطی را فراهم کرد تا کشور با اتکا به دانش بومی پیشرفت زیادی داشته باشد. همه باید در جهاد تبیین و بیان انقلاب شرکت کنند. انقلاب اسلامی ریشه در اسلام پیامبر(ص) دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید