مدیران کشور باید ابعاد شخصی حاج قاسم را سرلوحه کار خود قرار دهند


ساعت: 09:39
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920309

سردار رودکی معتقد است مدیرانی با روحیه جهادی، ایثار و شجاعت که از ابعاد شخصیتی حاج قاسم است باید راه شهدا را ادامه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدنبی رودکی رئیس پژوهشکده آموزش دفاع مقدس در خصوص الگوی مدیران از شخصیت چندوجهی و حکومت جهادی شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با شیرازه اظهار داشت: هموار شدن راه شهدا و جنگیدن برای مردم مسلمان و مبارزه با داعش تا آخرین لحظه.» زندگی پربرکت حاج قاسم دلیل محبوبیت او در جهان شد.

سردار رودکی در توصیه به مدیران اظهار داشت: ابعاد شخصیتی شهید حاج قاسم، رهبری جهادی و مبارزاتی و راه اسلام ناب محمدی، ایثار، شهادت، درایت و… که از شاخصه های این شهید بزرگوار است، باید توسط مدیران ما مورد توجه قرار گیرد
وی با ابراز امیدواری به آینده کشور با تاکید بر اینکه به فضل الهی پیروز و سرافراز خواهیم بود، گفت: البته دشمن مخالف اقتدار و پیشرفت کشور ایران است، لذا گاهی می بینیم که برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اغتشاش ایجاد می کند، اگرچه با حضور مردم در صحنه توطئه های دشمن همیشه ناکام می ماند، اما در سه ماه گذشته در سال 1401 با پایان امپراتوری رسانه ای به میدان آمد. ، اما شکست خورد و عقب نشینی کرد.
رودکی به اغتشاشات اخیر کشو اشاره کرد و تصریح کرد: دشمنان نتوانستند مردم را که صاحبان اصلی انقلاب هستند از نظام و انقلاب مأیوس کنند.
رئیس پژوهشکده آموزش دفاع مقدس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که خطاب به دشمنان نظام فرمودند: صدای مردمی که در تشییع شهدای امنیت پیام قوی استکبار را دادند، بشنوید. با حضور میلیونی»، گفت: لذا مردم با وحدت خود همانطور که معظم له فرمودند با هم متحد هستند زیرا اسلام سعادت همه بشریت را می خواهد.
وی در پایان تصریح کرد: وقاحت به دنبال مصلحت خود است، به همین دلیل می خواهند ملت ما را مزاحم کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید