برای گسترش ورزش پاک، آموزش را سرلوحه کار خود قرار می دهیم/کنترل دوپینگ در تمامی مسابقات انجام می شود.


ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882701

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: هدف اصلی از برگزاری کنگره بدنسازی و پرورش اندام این بود که فاصله ای که بین علم و عمل ایجاد شده است را از بین ببریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در اولین کنگره پرورش اندام و تناسب اندام اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری کنگره بدنسازی و آمادگی جسمانی پرکردن این خلاء بود. بین علم و عمل ایجاد شده است. در این گردهمایی سعی کردیم قهرمانان، مربیان و رهبران را دور هم جمع کنیم و این تفاوت را به حداقل برسانیم.

وی افزود: هدف دیگر ما از برگزاری این همایش این بود که بگوییم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در راستای ترویج ورزش پاک قدم برمی دارد و بگوییم این اتهامات به ورزشکاران جامعه بدنسازی اصلا صحت ندارد. همه ورزشکاران ما در هر رشته در مسابقات کشوری و بین المللی شرکت کردند، کنترل دوپینگ و با متخلفان برخورد شد. در اینجا باید از زحمات دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی که همیشه همراه ما بودند تشکر کنم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: فدراسیون بدنسازی به عنوان یکی از پرطرفدارترین فدراسیون های ورزشی کشور با داشتن بیش از 80 درصد باشگاه های ورزشی در کشور توانسته نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور داشته باشد. ورزش همگانی، احیای چرخه کارآفرینی ورزشی و احیای چرخه اقتصادی. به جرات می توانم بگویم که هیچ کدام از فدراسیون ها نمی توانند با فدراسیون بدنسازی و بدنسازی به عنوان مخاطب برابری کنند.

وی ادامه داد: تنها راه جلوگیری از سوء مصرف مواد محرک آموزش است. به همین دلیل دوره های آموزشی زیادی برگزار کرده ایم. در برخی موارد کسانی که می خواستند مربی فدراسیون شوند را مجبور کردیم در دوره های کنترل دوپینگ شرکت کنند. همچنین علیرغم هزینه، ورزشکاران در هر مسابقه مورد آزمایش و کنترل قرار گرفتند و معتقدیم ورزش پاک هزینه دارد و حاضریم برای این امر هزینه کنیم.

نصیرزاده بالاخره تصریح کرد: ورزشکاران ما در میادین بین المللی به عنوان سرباز برای به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی جنگیدند و جنگیدند و جان خود را فدای اخلاص کردند. همچنین از زحمات ورزشکاران در مراسمی که برگزار کرده ایم، چه در این گونه دیدارها و چه در سفرهای استانی، تا جایی که فدراسیون پیش رفته، قدردانی کرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید