مکتب حاج قاسم سلیمانی یک نوع تفکر و نوعی سبک زندگی است

ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921958

فرمانده نیروی زمینی ارتش مکتب حاج قاسم سلیمانی را نوعی تفکر و سبک زندگی دانست و گفت: پس از گذشت 3 سال از شهادت حاج قاسم، دنیای استکبار متوجه شد که مکتب و اندیشه شهید سلیمانی قابل مهار نیست و این معضل بیمناک است و باعث جریان یافتن تفکر مقاومت اسلامی در جهان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر کیومارت حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی مظهر سخت کوشی و خستگی ناپذیری است، گفت: سیره و منش شهید قاسم سلیمانی را باید در طول عمرش الگو قرار داد.» اگر بخواهیم راه او را دنبال کنیم باید طوری رفتار کنیم که شهید سلیمانی به درستی معرفی شود تا آحاد جامعه از او الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه رهبری و بصیرت از شاخصه های اصلی شهید سلیمانی بود، افزود: استکبارستیزی علاوه بر بصیرت، ایمان قلبی و رهبری می خواهد و حاج قاسم سلیمانی به گونه ای عمل کرد که همه بر این باور بودند که در مقابل ایستادگی نمی کند. از تکبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با تفکر تاکتیکی و رهبری، وحدت نیروهای مسلح را بیش از پیش تقویت کرده است، تصریح کرد: حفظ ارزش های انقلابی اسلامی تنها با وحدت و همدلی امکان پذیر است. مردم و نیروهای مسلح و این باعث شده است که دشمن در هر زمینه ای که بخواهد شکست بخورد. مطیع ولایت بودن از دیگر ویژگی های بارز این سرباز وطن بود که از مبارزه با جسورترین تروریست ها دست برنداشت.

امیر حیدری در بخشی دیگر از سخنان خود مکتب حاج قاسم سلیمانی را نوعی تفکر و نوعی سبک زندگی دانست و تصریح کرد: پس از گذشت 3 سال از شهادت حاج قاسم، دنیای استکبار متوجه شد که مکتب و اندیشه شهید سلیمانی را نمی توان بازداشت کرد و از این مشکل می ترسد و باعث جریان یافتن تفکر مقاومت اسلامی در جهان شده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در راه عزت اسلام و مستضعفان جهان به شهادت رسید، گفت: سردار سلیمانی سربازی شجاع، شجاع و دولت مدار بود و هرگز اجازه نداد دشمن در منطقه بال بگشاید، لذا جنایت آمریکا در کشتن این مجاهد مورد قبول ملت نیست و این باعث بیدارتر شدن ایران می شود. این شهید والامقام با خواندن قرآن و اتکا به معارف دینی داعش را از ریشه نابود کرد و دشمن و کفار بدانند که امروز با شهادت این سردار بزرگ هزاران سردار پیرو مرجعیت و همدردی هستند. با اسلام با آنها روبرو خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بر انسان دوستی شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: شهید سلیمانی به دلیل علم، اخلاق و رهبری که دارد و با همه این خصوصیات به مردم عشق می ورزید و به آنها اهمیت می دهد، الگوی خوبی برای همه ما است. زندگی او را می توان به وضوح دید.

امیر حیدری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی به معنای واقعی سرباز ولایت و کشور بود، تاکید کرد: وی با ایمان خاص خود به خدا توانست توطئه های دشمنان را خنثی کند. عشق و علاقه شهید سلیمانی به کشور و مردمش، مومن بودن و خدمت عاشقانه، او را در دل مردم جای داده است تا جایی که به عنوان قهرمان شجاعت، دلاوری و دلاوری شناخته می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به امنیت و اقتدار کشور هستند، ادامه داد: سردار شهید سلیمانی با اخلاق و اخلاص خود عامل پایداری انقلاب اسلامی بود و می توان وی را از بزرگان عرصه دفاع مقدس دانست. و همچنین و نماد مقاومت و پایداری مردم.ایران را توصیف کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر تحلیل جدید سردار شهید سلیمانی از دشمن گفت: در سال‌هایی که دشمنان با تکیه بر تبلیغات و رسانه‌های گسترده، هاله‌ای از بلاتکلیفی و سردرگمی را در افکار عمومی جهان ایجاد کرده‌اند. ابزاری در منطقه و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر تروریسم تکفیری که به دست خود ساخته و پرداخته شد، شهید سلیمانی و یارانش با بهره گیری از الطاف الهی و در سایه توسل به خدا از وجود امت اسلامی دفاع کردند. سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع).

امیر حیدری در پایان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر خودباوری، خدمت خالصانه و قهرمان ملی است، جان و عزت ایرانی را بخشید. و توانست با خدمات خالصانه و بی تکلف دلها را به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید