اساس نهضت امام خمینی(ره) بر مساجد است/ برپایی قرارگاه های محله اسلامی با محوریت بسیج


ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812138

امام جمعه اراک گفت: کانون اصلی توسعه اسلامی مساجد است و اسلام بر مساجد استوار است و امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را شکل دادند، با اتکا به مساجد و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی محور برکت و برکت مسجد است. بسیار مهم است روز باید تقویت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در دیدار سردار حیدر بابا احمدی معاون بسیج مساجد و محلات بسیج مستضعفین گفت: تکیه بر مساجد و دستاوردهای بزرگ. انقلاب اسلامی به برکت مسجد مرکزی است و تقویت هر روز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: مساجد ثروت بزرگ انقلاب اسلامی است و نقش موثری در اعتلای و پیشرفت جامعه و کشور داشته است. اساس نهضت امام خمینی(ره) بر مساجد است. خدمت به مردم

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه مساجد و مراکز مذهبی باید در اولویت برنامه ریزی شهری قرار گیرند، گفت: مساجد نقش مهمی در ایجاد امید در جامعه دارند، بنابراین محور همه برنامه ها باید تقویت مساجد باشد.

وی افزود: بسیج در طول انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم و برای مردم بوده است و بسیج برای خدمت صادقانه و دفاع از ارزش های اسلامی درخشید و امروز احیای پایگاه های بسیج با محوریت مساجد و برپایی قرارگاه های محلات اسلامی باعث خواهد شد. متحول شود.”

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: بسیج ارتباط عمیقی با مسجد دارد و لذا تعامل سازنده ارکان مسجد با بسیج و جایگاه محوری ائمه اطهار یک ضرورت مهم است و نگاه به مسجد باید با تحول و مشارکت جوانان و نوجوانان همراه باشد.

وی ادامه داد: احیای کارکرد مساجد و مساجد مرکزی نقش مهمی در وحدت امت اسلامی و تامین امنیت پایدار خواهد داشت و تقویت مسجد جامع امنیت کشور را در همه بخش ها تامین می کند. با مساجد

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: لزوم تامین نیرو و آموزش در مساجد، تشکیل بانک اطلاعاتی جامع محلات، تحکیم معضل خانواده، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، اجرای برنامه های خلاقانه، ارزیابی مستمر مساجد و رفع نقاط ضعف مساجد است. همچنین مهم است که بسیج با مشارکت سایر دستگاه های مسئول در این زمینه برنامه ریزی دقیق و عالمانه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید