ارائه دستاوردهای بسیج با برپایی نمایشگاه های آسوه/ بسیج نماد اخلاص و ایثار به انقلاب اسلامی است.


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884422

محمدرضا نخعی گفت: در نمایشگاه اسوه منتخبی از فعالیت های بسیج در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، امدادرسانی، جهاد تبیینی و فضای مجازی در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرمون، محمدرضا نهایی; فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اسوه گفت: پایگاه های مقاومت و اقشار مختلف بسیج شهرستان دستاوردهای سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری خود را در این نمایشگاه قرار دادند. نمایشگاه.

وی افزود: شناسایی پایگاه های مقاومت اسوه و ارائه آنها از دیگر اهداف این نمایشگاه بود.


فرمانده ناحیه زاهدان برگزاری این گونه نمایشگاه ها را اقدامی بسیار موثر برای نشان دادن ظرفیت و پتانسیل حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج دانست و گفت: امروز نظر این نمایشگاه فقط در ناحیه زاهدان نیست، بلکه نظر این نمایشگاه را نیز به چشم می خورند. در دو منطقه مرکزی، در حاشیه فرودگاه و منطقه شیرآباد


نهای هدف از برپایی این نمایشگاه را علاوه بر انتقال تجربه، ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش های اسلامی عنوان کرد.



بسیج مظهر اخلاص و فداکاری انقلاب اسلامی است


احمد شفائی; فرمانده ارتش سلمان استان گفت: اولین روز تشکیل این نهاد مقدس بسیج که در همه عرصه ها هدفمند و موثر بود و توانستند با شایستگی ماموریت های خود را انجام دهند که خشم دشمن را برانگیخت. .


وی با بیان اینکه بسیج مظهر اخلاص، فداکاری، فداکاری و وفاداری به انقلاب اسلامی است، گفت: تشکیل بسیج یکی از بزرگترین و مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


شفاهی تصریح کرد: جوانان بسیجی برای سربلندی یکی از نام های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می روند.

وی ایجاد چنین نمایشگاه هایی را برای نمایش دستاوردهای بسیجیان مهم و ضروری خواند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید