بسیجیان برای تکمیل پرونده با کارت ایثار / ارائه بیش از 200 کارت ایثار در هفته بسیج

ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786714

سردار افراسیابی با اشاره به آمار ۲۶۰ هزار رزمنده بسیجی در دفاع مقدس خراسان رضوی گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی اکبر افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) در گفت و گو با صبح توس اظهار داشت: رزمندگان برای دریافت کارت ایثار باید از پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه و یا در مقاومت بسیج در حوزه های مختلف نسبت به این موضوع اقدام کنند. پرونده محل خدمت آنها باید ثبت شود و سوابق رسمی خود را در دفاع مقدس به عنوان رزمنده تکمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات فوق اولین گام برای اخذ کارت ایثارگری است که باید توسط رزمندگان انجام شود، افزود: پرونده خود را تکمیل کنید.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) با اعلام آمار 260 هزار بسیجی رزمنده در دفاع مقدس در خراسان رضوی گفت: بیش از 50 درصد این بسیجیان در مشهد مقدس هستند.

وی افزود: حوزه های 12 گانه مشهد و شهرستان های استان خراسان رضوی آماده پاسخگویی به رزمندگان بسیجی برای دریافت کارت ایثار در مناطق خود هستند.

سردار افراسیابی تصریح کرد: حضور بسیجیان در مراکز بنیاد شهید الزامی نیست، بلکه باید مراحل تکمیل پرونده صدور کارت ایثارگری جانبازان قبل از ارسال پرونده به بنیاد شهید انجام شود. مرکز تهران برای صدور کارت.

وی با اشاره به اینکه کارت ایثارگری جانبازان از سوی تهران به صورت دولتی صادر می شود، افزود: از این پس بیشترین خدمات عمومی ارائه شده به رزمندگان بسیجی در قالب سازمان بسیج و سایر ادارات با کارت ایثار امکان پذیر خواهد بود. “

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) گفت: کارت ایثار برای رزمندگان بسیجی شناسنامه محسوب می شود و شایان ذکر است کارت هایی که در گذشته برای رزمندگان صادر شده است در زمان دریافت کارت های جدید اعتباری نداشته و منقضی می شود.

وی افزود: با توجه به آغاز فرآیند صدور کارت ایثار برای رزمندگان بسیجی استان، در هفته بسیج بین بیش از 200 بسیجی کارت ایثار توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید