افزایش توان معنوی بسیج مساجد/ ایجاد 50 هزار قرارگاه محلات اسلامی در کشور


ساعت: 18:23
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812136

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین:

احمدی با اشاره به اینکه در طرح تحقق محلات اسلامی 50 هزار قرارگاه محلات اسلامی در کشور راه اندازی می شود، گفت: این اردوها با محوریت ائمه جماعات معزز بوده و توسط جامعه عالی روحانیت اداره و اداره می شود و پایگاه های بسیج دستگاه اجرایی هستند. شعبه.» و فعالیت ائمه ی گرانقدر جماعت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ حیدر بابا احمدی معاون بسیج مساجد و محلات مستضعفین بسیج مستضعفین امروز در دیدار با نماینده ارشد استان مرکزی اظهار داشت: سال گذشته سند را تایید کردند و گفتند سفر بسیار مبارکی است.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف سند افزایش کارکنان است و مقام معظم رهبری در این زمینه درخواستی داشتند و فرمودند برای اینکه نگران آینده نظام اسلامی نباشیم باید 8 نفر را تربیت کنیم. میلیون‌ها جوان انقلابی و پیگیر که عزم جدی دارند.» در بیانیه گام دوم نیز به این موضوع اشاره شده است و بسیج اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدتی را برای تحقق آن در نظر گرفته است.

سردار بابا احمدی گفت: احیای پایگاه های بسیج به عنوان سنگرهای دفاعی در جبهه فرهنگی برای تولید قدرت نرم و دفع توطئه های دشمن در جنگ نرم اولین راهبرد بسیج است و از این رو پایگاه های بسیج به سطح پایگاه های بسیج احیا و ارتقا می یابد. انقلاب آمد

وی ادامه داد: محوریت پایگاه های بسیج مساجد است و مساجد موجب ارتقای بنیه معنوی بسیج می شود و از این رو رویکرد مسجد محوری در پایگاه های بسیج به شدت دنبال می شود.

معاون بسیج مساجد و محلات بسیج مستضعفین گفت: احیای کامل کارکرد مسجد دومین راهبرد بسیج در سند اعتلای بسیج است و رویکرد طرح ربع اسلامی به دنبال تحقق این مهم است.

وی با اشاره به اینکه در طرح تحقق محلات اسلامی در کشور 50 هزار قرارگاه محلات اسلامی تشکیل می شود، گفت: و اقدام ائمه اطهار معزز جماعات است.

سردار بابا احمدی افزود: در راستای تحقق بقاع اسلامی شوراهایی در مناطق با مسئولیت ائمه جمعه محترم تشکیل می شود و در استان نیز نمایندگان ولی فقیه در استان نقش آفرینی می کنند و موجب افزایش اجرایی و اجرایی می شوند. نهادهای متولی در مسجد تعادل برقرار کرده و به سمت تحقق محلات اسلامی حرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این راستا امسال 2000 مسجد شناسایی شده و 3000 مسجد نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده است و همکاری خوبی با سازمان تبلیغات و سایر دستگاه های مسئول داریم و قاطعانه پیمان را در این زمینه دنبال خواهیم کرد. “سابق.

معاون بسیج مساجد و محلات بسیج مستضعفین با بیان اینکه شوراهای تحول محلات متشکل از نخبگان، معتمدین و اقشار مختلف مردم در ستاد مرکزی حوزه اسلامی در حال تشکیل است، گفت: این مجموعه به دنبال مردم سالاری دینی در همه ابعادی است که ایجاد می کنند و بسیج می کنند. وجوب منشی بودن در کنار ائمه را دارد.

وی با تاکید بر اینکه شورای تحول محله مشکلات محله را احصا خواهد کرد، گفت: موضوعات مختلفی نیز با توانمندی های خود از جمله مسائل فرهنگی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی، قضایی، حقوقی، معیشتی و اقتصادی پیگیری می شود. مردم آن ها را حل می کنند و در شرایطی که ظرفیت مردم کافی نیست، مسئولان مسئول در میدان حضور خواهند داشت.

سردار بابا احمدی گفت: شوراهای محلات تحول آفرینی تحت عنوان قرارگاه های سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی ایفای نقش خواهند کرد و به فضل الهی از همه فرصت ها برای رفع مشکلات مختلف محله استفاده کرده و گام بلندی در جهت جامعه اسلامی برداریم.

وی خاطرنشان کرد: از 2000 مسجد هدف امسال بیش از 1800 مسجد ساماندهی شده و مابقی در دستور کار است و سپاه و بسیج برای تحقق کامل این موضوع تلاش جدی دارند و حمایت های جدی در دستور کار قرار دارد. بسیجیان با تمرکز بر مساجد می توانند در خدمت صادقانه به مردم نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید