اداره کل تبلیغات اسلامی و بسیج محلات و مساجد تفاهم نامه امضا کردند.


ساعت: 23:32
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912238

مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تبلیغات اسلامی و فرماندهی بسیج محلات و مساجد استان بوشهر با موضوع «همکاری برای تبیین اندیشه رهبر معظم انقلاب در پایگاه های مقاومت بسیج محلات» برگزار شد. اسلامی”.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با تشکر از گزارش؛ با حضور «حمزه شیخیانی» جانشین رئیس بسیج مساجد و محلات امام صادق (علیه السلام) و «حجت الاسلام محمدرضا طاهری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، تفاهم نامه فرهنگی-تبلیغی برگزار شد. تفاهم نامه ای با موضوع «همکاری برای تبیین اندیشه رهبر معظم انقلاب در پایگاه های مقاومت بسیج محلات» به امضای طرفین رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: هدف از اجرای این تفاهم نامه ایجاد فضایی برای بسیجیان شهرستان بوشهر در حوزه های پنج گانه خانواده، جوانان، فضای مجازی، مسجد اسلام تارز و هیئت و برگزاری مجالس مذهبی و انقلابی با نظام فکری مقام معظم رهبری.
حجت الاسلام محمدرضا طاهری با اشاره به اینکه بیش از 9 ماه از اجرای «طرح ملی رویکرد استان» در بوشهر می گذرد، افزود: این کار بر اساس الگوی ویژه ای انجام شد. اندیشه پژوهی و یکی از مؤثرترین مطالعاتی است که در حوزه اندیشه مقام معظم رهبری انجام شده و در نهایت منجر به ایجاد نظام کامل منظومه فکری مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» خواهد شد. علی» که برای تمامی دستگاه ها استفاده خواهد شد.
وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این تفاهم نامه مبلغان آشنا به اندیشه های مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» را برای بسیج محلات و مساجد برای ارائه محتوا و ارائه گواهی در پایان سال تصویب و معرفی کرد. دوره برای کسانی که موفق به کسب نمره مطلوب در امتحان نهایی شرکت خواهند کرد.
لازم به ذکر است این تفاهم نامه در پنج ماده تنظیم شده و انعقاد آن در تاریخ 7 آبان 1401 با حضور خجت الاسلام محمدعلی علیپور مسئول طرح رویکرد استان بوشهر در سالن اجتماعات برگزار گردید. اداره کل تبلیغات اسلامی استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید