مرکز سازندگی و محرومیت زدایی در استان مرکزی راه اندازی می کنیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ فرزاد محص الائمه استاندار مرکزی در مراسم افتتاح 130 پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان مرکزی با حضور ویدئو کنفرانس محمد محبر معاون اول رئیس جمهور و سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان مستضعفین: محروم هستند و در زمینه خدمات انسانی و اجرای طرح های محرومیت زدایی گام های مهمی برداشته اند.

اهل الائمه گفت: اگر می خواهیم در گام دوم انقلاب به پیشرفت و توسعه ای که مدنظر مقام معظم رهبری است برسیم باید از ظرفیت نهادهای انقلابی مانند بسیج استفاده کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه ظرفیت نهادهای انقلابی و جهادی کشور مانند بسیج و سایر ساختارها که به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه امام خمینی (ره) شکل گرفت، بستر بسیار خوبی برای پیشرفت فراهم کرد که باید به خوبی با آنها همخوانی داشته باشد. «منافع پیشرفت همه جانبه کشور.

استاندار مرکزی گفت: در این راستا ما در استان مرکزی با کمک سپاه و بسیج و با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی و همچنین تمامی مسائل محرومیت زدایی و سازندگی کانون راهبری سازندگی و محرومیت زدایی را ایجاد خواهیم کرد. در استان از طریق این مشارکت و افزایش کلی این رقم را رصد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید