343 میلیارد وام محرومیت زدایی استان مرکزی / پروژه مسکن 8100 اراک با حضور وزیر راه تعمیر می شود.

ساعت: 19:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791336

محوله الائمه گفت: از مجموع 19 هزار میلیارد تن وام اعطایی به منطقه محروم کشور، 343 میلیارد در 5 حوزه راه روستایی، بهداشت، مدرسه، آبخیزداری و آب به استان مرکزی اختصاص یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، فرزاد محصول الایمه استاندار مرکزی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی گفت: از مجموع 19 هزار میلیارد جلد توزیع شده در حوزه محروم کشور، 343 میلیارد در 5 راه روستایی، بهداشت و درمان، مدرسه، آبخیزداری و آب در استان مرکزی توزیع می شود.

مخلص الائمه گفت: نحوه هزینه کرد در سه موضوع کشوری شامل آب، مدارس و آبخیزداری در تهران مشخص شده است و دو منطقه دیگر به استان اختصاص دارد که البته در تهران سهم شهرستان ها از این دو است. مناطق نیز تعیین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سهم اعتبار شهری پیشنهادی توسط کمیسیون تلفیق مجلس تعیین می شود، بنابراین کمبود نماینده در شهرهای تفرش، آشتیان و فراهان به وضوح مشخص است، بنابراین از سهم 100 درصدی به 1.3 درصد به تفرش می رسد. ، 1.1 به آشتیان و 1.3 درصد به فراهان رسیده و سایر شهرستان ها 25، 20، 12، 7 یا 6 درصد سهم دارند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به کسر اعتبار از معاونت درمان و تکمیلی روستایی، فرمانداران با حمایت معاونت عمرانی استانداری و معاونت عمرانی برنامه حداکثر ظرف مدت 48 ساعت می توانند نتیجه گیری کنند. سازمان . . و بودجه منطقه را اعلام کنید.

وی افزود: به منظور بررسی و تصمیم گیری در مورد برنامه کلی آشتیان، با توجه به سفر وزیر راه در روزهای آتی برای کلنگ زنی پروژه 8100 بلوک اراک، طی جلسه ای در جلسه ای در شورای شهر اراک موارد لازم مطرح می شود. حضور وزیر

محصوص الائمه گفت: با توجه به اینکه انتقاداتی به طرح آمایش سرزمین وجود دارد، اما از سال 1346 بحث آمایش سرزمین تهران مطرح شد و در دهه 50 برنامه سازمان زمان رسما شروع به کار کرد.در کشور با تاسیس یک شرکت ایرانی-فرانسوی. در این زمینه تحقیقات خوبی قبل از پیروزی انقلاب انجام شد.

استاندار مرکزی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل دفاع مقدس در این مهم خللی ایجاد شد و در قانون ثانویه بر تهیه این مهم تاکید شده است. خط مشی تولید این سند در سال 90 از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد: «به عنوان سند بالادستی تهیه و ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مزیت های این سند این است که دستگاه های اجرایی می توانند از طریق این سند تا حد زیادی از فشار وارده بر محیط زیست بکاهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید