برندگان طرح تک قرعه کشی 8100 مسکن ملی اراک + لیست اسامی مشخص شد

ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799966

اسامی منتخب برای قرعه کشی طرح 8100 واحدی نهضت ملی مسکن شهر اراک اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; اسامی برندگان قرعه کشی ملی مسکن اراک (اوقاف) با تعداد 8100 واحد اعلام شد و بر اساس اطلاعیه اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مراحل بعدی از طریق پیامک اعلام می شود..

برگزیدگان پس از دریافت پیامک جهت واریز وجه اعلامی در زمان مقرر، میلیون تن به حساب این سازمان از حضور حضوری خودداری نمایند..

در مرحله قبلی برنامه اقدام ملی در اراک 9863 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 5300 نفر واجد شرایط بودند و 2000 نفر در کوی های سردار سلیمانی و کوثر ساماندهی شدند که در این طرح 2300 واحد بر اساس مصوبه به دستگاه های دولتی اختصاص یافت. شورای مسکن بر اساس تفاهم نامه های منعقده با وزارت راه و شهرسازی، مابقی ظرفیت از بین متقاضیان برداشته می شود..

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی همچنین از ممنوعیت واگذاری امتیاز به واحدهای طرح ملی مسکن خبر داد و اعلام کرد: امتیاز این گونه افراد فاقد اعتبار است. و طبق مقررات تحت تعقیب قرار می گیرد.

مرزبان در این خصوص خاطرنشان کرد: در صورت تلاش برای واگذاری امتیاز به غیر غیر از برخورد قانونی با متخلفین، امتیاز آنها باطل بوده و خریداران از هیچ حقی استفاده نمی کنند..

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید