11 گروه جهادی از سیستان و بلوچستان در عراق مشغول خدمت هستند


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896826

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت: 11 گروه جهادی با فعالیت بیش از 200 خواهر و برادر جهادگر بسیجی در مسیر پیاده روی اربعین عراق مستقر هستند و به خدمتگزاری به نمازگزاران اباعبدالله الحسین(ع) می پردازند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا ملایی مسئول بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: در دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از عاشقان حسینی از شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی منصرف شدند. مراسم امسال پس از اتمام مراحل عمومی واکسیناسیون و کاهش شیوع بیماری کرونا، شاهد حضور چشمگیر زائران در حرم ها هستیم.

وی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) اندیشیده شده است، افزود: به منظور تسریع در خدمت رسانی به زائران حسینی یازده گروه جهادی با حضور بیش از 200 نفر انجام شد. جهادگران بسیجی، خواهران و برادر افتخار خادمی از زائران حسینی در مسیر پیاده روی اربعین عراق تجلیل کردند.

مولایی ادامه داد: گروه جهادی سازندگی بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان از هفته گذشته با ارائه خدمات اسکان، پخت و پز و پذیرایی در مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی در قالب 11 موکب به صورت کامل برای خدمت رسانی به زائران پاکستانی مستقر شده است.

این مسئول ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه سلمان برای خدمت رسانی به زائران بازمانده از پیاده روی اربعین زاهدانی و پیاده روی نمادین اربعین همانند دو سال گذشته در این شهرستان برگزار می شود. زاهدان.و در خدمتشان خواهند بود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان تصریح کرد: بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان از همه ظرفیت های جهادی برای خدمت رسانی به زائران غیرایرانی بهره برده و 19 شورای شهر جهادی در این کار بزرگ فرهنگی به ویژه در شهرستان های مقصد دشتیاری فعال هستند. چابهار، ایرانشهر، میرجاوه و زاهدان دارای خدمات هستند.

وی تصریح کرد: مجمع جهادگران استان متناسب با حرکت های بسیج، سازندگی و مدیریت امداد برای موکب ها و گروه های جهادی درگیر در این برنامه معنوی فعال شده است.

ملایی در ادامه تصریح کرد: این موکب ها با کمک مردم و خیرین راه اندازی شد و قرار است مبلغ چهار میلیارد ریال از سوی بسیج سازندگی به این موکب ها برای طبخ غذای نمازگزاران حسینی پرداخت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید